Grillfest, inspo

18 Jun

bildkälla: weheartit

13 svar to “Grillfest, inspo”

  1. Hanna-chan 18 juni , 2012 den 10:43 #

    Den där sista bilden såg allt bra trevlig ut! Kanske man kan göra likadant och bjuda vännerna på… :3

  2. Lisa 18 juni , 2012 den 11:38 #

    Ljuvliga bilder 🙂

    Ja visst längtar man tills man får se de små kläderna på, mysigt!

  3. Thessan 18 juni , 2012 den 12:45 #

    Tack! ja, visst e den söt!! älskar det mönstret. ska snart sticka till tåget, blir middag hemma hos mamma idag men just nu sitter jag här med färg i håret 😉

  4. Felicia 18 juni , 2012 den 15:08 #

    Verkligen insp!!!

    SV: hahaa antligen glömde du lösenet igen, eller så funkade det inte…:(((

    puss

  5. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 18 juni , 2012 den 15:24 #

    Trevlig inspo:)

    Ja, vissa frågor har varit liknande, men många nya också. Sen om det är så kul att läsa eller inte det bryr jag mig inte om. Kände att har jag gjort alla andras utmaningar så måste jag ju göra denna också.

    Det var flera år sedan jag var på Ölands djurpark så jag minns inte så mycket därifrån. Sen vet man ju inte hur mycket de byggt om och sådär heller. Men det ska bli jättekul att åka dit:)

    När var det dags för er att flytta upp till Sthlm?:)
    Kramar

  6. Art By Tina - Konst & Fashion 18 juni , 2012 den 15:47 #

    Grilla jordgubbar? Eller sitter dom bara på spett för syns skull?

  7. Tessie 18 juni , 2012 den 20:10 #

    Super härliga Bilder! 🙂

    Sv:
    Ja, det är gott! Finns mycket man kan prova på. hehe.. jag orkade inte mina 11 heller.. ska nog nöja mig med 8 eller 10 som sagt 🙂

    Nej, jag kollade inte. Men därimot råkade jag ut för folk som sett den så klart.. *suck* står i ett inlägg längre ner. Polis och våld heter de!

    Kramar

  8. TIDSTJUVEN 18 juni , 2012 den 20:50 #

    Grillfest är utan tvekan något av det bästa med sommaren! 🙂

    sv: Ja, och extra kul är det när det sker helt sådär oväntat. Fast nu cirkulerar mina Snow Patrol-bilder överallt på nätet, men det är väl sånt man får ta. 😉

  9. Emma 18 juni , 2012 den 21:41 #

    Härliga bilder 🙂

  10. Carro 18 juni , 2012 den 22:20 #

    Åhååå, underbart!

  11. EVELINA 18 juni , 2012 den 22:58 #

    Helt perfekt med inspobilder för grillfest, ska nämligen ha en sådan nästa vecka! =) Har du några bra rätter som du gärna själv svänger ihop när du bjuder på grillfest? Skulle vara kul med några recepttips =)

  12. erika 19 juni , 2012 den 11:08 #

    gud så mysigt!

  13. Sofia 20 juni , 2012 den 09:15 #

    Åh, jordgubbarna såg riktigt goda ut!

Kommentera

