Sommaren är här, även i köket

16 Jun

8 svar to “Sommaren är här, även i köket”

  1. Fina Frun 16 juni , 2012 den 10:23 #

    Åh så mycket fint. Är svag för färgen och prickar är aldrig fel!

  2. Victorias fotovärld 16 juni , 2012 den 11:00 #

    Fint! Jag gillar verkligen turkos/blått också! Det är en så fin färg!

  3. Thessan 16 juni , 2012 den 11:05 #

    Tack tack, idag känner jag mig frisk, bara lite trött. ska snart ut en sväng å köpa mer fyllnad till mina amisar

  4. Annika 16 juni , 2012 den 14:02 #

    Oj så mycket fint!

  5. Pernilla 16 juni , 2012 den 15:19 #

    Vad fint, såå härlig färg som verkligen piffar upp =)

  6. Lisa 16 juni , 2012 den 16:53 #

    Nu vet jag vart jag ska köpa en ny pajform! Jag älskar blått och råkade för ett tag sedan slå sönder den jag har. Men nu är det problemet löst, för den kostade ju inte många kronor!

    Sv:Precis så tänkte jag också när jag slog till på de bedårande klubborna. Har dock faktiskt inte smakat än, men sambon har =)
    Det är som sagt trevligt att någon annanstans, för så fort man lämnar Sverige så blir saker och ting lite annorlunda. Utbudet gällande mat så som allt annat förändras och det är därför jag gillar att resa så mycket. För även den minsta sak blir som ett litet äventyr eller en ny upptäckt. Man kanske inte gillar allt man stöter på, men sedan så kommer man till de där guldklimparna och man är fast. Själv brukar jag kånka med mig mat och jag antar att du kanske också checkar in det ibland? =)
    Ja allt blir väl långtråkigt i längden och bara för att man jobbar på en båt betyder det ju inte att man får betalt för att sitta uppe på soldäck med en paraplydrink, som man lätt kan tro. Utan jag som jobbar lite inom hotell- och restaurang förstår att det nog kan vara enormt slitigt. Men nu ska du ju inte behöva slita på ett tag, nu när den lilla kommer. För det är ju väldigt snart! Och den inte redan bestämt sig för att dyka upp vill säga? =)

  7. Emma 16 juni , 2012 den 22:03 #

    Ja man vet inte när solen bestämmer sig för att stanna bakom molnen.
    Mycket fint till köket 🙂

  8. Carro 19 juni , 2012 den 09:13 #

    Turkost är så himla fint!

Kommentera

