Sommardrinkar

16 Jun

Vädret kanske inte är det bästa men det hindrar inte oss från att dricka härliga sommardrinkar! Eller ja drink och drink, att hälla upp juice på tropiska frukter med ett par isbitar och en halv jordgubbe i ett margaritaglas känns lyxigt som en drink iaf! Blir ju inte alls sugen av att se alla glas rosévin och drinkar runt om på bloggar…

26 svar to “Sommardrinkar”

  1. merei 16 juni , 2012 den 17:19 #

    åh nu blev jag sugen på en drink!

  2. Jennica 16 juni , 2012 den 18:01 #

    Hej,
    Vad kul att du hittat till min blogg!
    Nu ska jag läsa runt lite här hos dig, ser spännande ut! Och visst är det väl gott med juicedrinkar, alkoholfria då. Jag älskar också rosévin, men ibland är det gott att läska sig en solig dag med en fin juicedrink, finns inget bättre då!
    // Jennica

  3. Linnea 16 juni , 2012 den 18:15 #

    Mums! Ser gott ut. Blev sugen på ananasjuice med Malibu av din bild haha. Men det är nog bäst för oss båda att avstå alkoholen nu va? 😉

    Tack för att du håller på mig! 🙂 ja men känns bra med kostprogram. Bara lite jobbigt att inte kunna äta vissa ”vanliga” saker, typ en macka/sallad/paj på stan eller så är ju så lätt och gott! Suktar inte direkt efter godis och så.. Som tur är haha 🙂

  4. Åh det där såg riktigt smarrigt ut!
    hoppas du haft en fin dag!

  5. Sofia 16 juni , 2012 den 21:14 #

    Haha såklart det är en drink. Ser lyxigt ut iallafall. 🙂

  6. Lisa 16 juni , 2012 den 21:20 #

    Ljuvliga bilder 🙂

  7. carrå - mamma till Isabella och gravid 16 juni , 2012 den 21:21 #

    Ja riktigt trist, jo allt försvann men ditt har jag kvar på mailet jag fick men tack i alla fall :). År mest irriterad för appen inte funkar, var ju så sjukt smidigt att blogga ifrån den!. Åh vad spännande! hoppas det är dags snart, kanske blir en midsommarbebis? :). Nej inga känningar alls förutom att magen sjunkit då sen drömmer jag hela tiden att mitt vatten går på skumma platser haha 😛

  8. Katarina 16 juni , 2012 den 21:23 #

    Åh haha 🙂
    Jag blir verkligen aldrig eller otroligt sällan sugen på alkohol. Dricker nästan aldrig. Då jag var gravid hade jag vin-cravings! Ville verkligen ha rödvin. Så där så jag nästan dreglade efter det… Inte ett glas såklart, och det smakade skit när jag väl fick dricka lite (efter förlossningen). Kul det där!
    Men visst är det gott med rosé!

  9. Katarina 16 juni , 2012 den 21:25 #

    Och nu ser jag din fina, fina kommentar! TACK!!!!
    Jag har så svårt att vänja mig med dom där fläckarna. Känns som om det är någon annan person, men man får liksom lägga ner det där fåneriet nu. 😉
    Kram

  10. ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! 16 juni , 2012 den 21:50 #

    läskande 😀

  11. Elena 16 juni , 2012 den 22:17 #

    Åh, mums med en drink! 🙂

  12. Hakuna Matata 16 juni , 2012 den 22:35 #

    SV; Haha, tack så mycket!

  13. Helena 16 juni , 2012 den 22:52 #

    En drink ser alltid så otroligt läskande i ett vackert glas…om det vare sig är med eller utan alkohol! Skål och trevlig helg! Kramar:)

  14. Diana 16 juni , 2012 den 23:29 #

    Den såg frisk och god ut. Men snaaaart får du dricka igen, wieee! 😉

  15. Maria mamma till Tilde och Minnah 17 juni , 2012 den 00:31 #

    Du har mycket smarriga saker i din blogg du 🙂

  16. ior 17 juni , 2012 den 01:21 #

    Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg!

    http://www.utseendebesatt.blogg.se

  17. Katarina 17 juni , 2012 den 04:32 #

    Så fräscht! Kram

  18. trollet 17 juni , 2012 den 09:40 #

    Härligt med lite drinkar!! Fina glas gör mycket=)) Hoppas allt är toppen med dej=))

  19. Alexandra - Pysselmaniker 17 juni , 2012 den 09:45 #

    Det ser väldigt lyxigt ut och ibland gör ju upplägget halv upplevelsen 🙂

  20. Linda-Mamma till Alfred 17 juni , 2012 den 09:48 #

    hehe på fredag blir det skumpa här;)Mia & hennes sötöra kommer ju o firar midsommar med oss;)
    Åh tack så hemskt mkt..haha trodde inte heller jag skulle få till det så bra kanske gjore att jag var extra noga då;)
    Ja det var en lugn möhippa alldeles perfekt!

  21. Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ 17 juni , 2012 den 10:44 #

    Denna såg riktigt härlig ut:)

    sv: Ja det är riktigt mysigt att traska i Djurparker. Har du inte besökt Kolmården så tycker jag verkligen att du ska göra det. Troligtvis blir det Djurparks besök för mig om några veckor igen, men den på Öland då:)

    Hoppas din helg varit fin?!
    Kramar

  22. Maya 17 juni , 2012 den 14:20 #

    Åhh så gott!
    Måste testas 🙂
    Hoppas att allt är bra!?
    Kram

  23. jonna 17 juni , 2012 den 15:49 #

    Gud så gott!! =))
    Hm, jag har vagn påslakanet, som lakan, kudde och så har hon en tunn bomullsfilt om de är varmt, annars ligger hon på fleece filt och har en filt på sig =))

  24. Carro 17 juni , 2012 den 19:55 #

    mmm läskande fräscht!

  25. TIDSTJUVEN 17 juni , 2012 den 20:10 #

    Så lyxigt och svalkande! 🙂 Det ser ut som värsta dyra krogdrinken ju.

  26. Tess 19 juni , 2012 den 08:26 #

    Mums, vad somrigt och gott! 🙂 Kram

Kommentera

