Sommarens bästa kokböcker

15 Jun

8 svar to “Sommarens bästa kokböcker”

  1. Emma 15 juni , 2012 den 19:20 #

    Ja det gör den verkligen så man får försöka njuta så mycket man bara kan 🙂

  2. Amy's piece of cake 15 juni , 2012 den 19:24 #

    Bra tips, två av dessa har redan spanats in…
    Allt väl? Önskar dig en trevlig helg, kram!

  3. Petra 15 juni , 2012 den 20:33 #

    Ja slutet e tufft, men snart så. Hur lång tid har du kvar?
    Jodå , just idag e de inte så bra. Feber o halsonnt, ,men annars är allt perfekt!

    kram

  4. Helena 15 juni , 2012 den 22:21 #

    De där kokböckerna hade jag inte tackat nej till:))

    Ja, det är så mysigt att ta ett avbrott i det vanliga arbetet. Det behövs så väl!!! Konstigt att allt ska hända sista avslutningsveckan och varje år känns lika hysteriskt.

    Jag ångrar att jag inte tog många mer foton på magen under graviditeterna men det var väl inte så populärt då. Synd för jag tycker det är så otroligt vackert och kul att visa för barnen när de blir större. Sköt om dig! Kramar:)

  5. rhulth 16 juni , 2012 den 01:16 #

    Kul med lite kokbokstips, jag är ju sådan som mest kör på recept via nätet, men det är kul att få lite inspiration nu när man ska skaffa eget :).

    Jag blev lite intresserad av de där nötterna du testade också, fast jag är glad att cashewnötterna var uteslutna, då jag är allergisk mot dem och dessvärre finns de i många nötmixar. Dock låter inte russin som så himla gott, så jag förstår ändå vad du menar.
    Kanske brända mandlar hade varit gott, både sött och starkt? 😛

    Sv: Kul att du verkar gilla temagrejen,vi får se hur det blir. Tack, jag gillade den där flaskan också, det är ju mycket roligare att servera något ur den, funderar på att skaffa en lila också ifall jag hittar en.

    Förlåt, jag antog att du redan skrivit om Macaroons, men jag kollade lite efter det själv och tror att jag har förstått ungefär hur det går till nu, men om du orkar kan du ju svara på frågan ändå. Beskvierna är jag dock rätt nyfiken på, är det något du har testat?

    Ah, vad roligt, får jag fråga vart i Nacka du bodde då?

    Min dag har varit jättebra, dock så blev det ju ingen fotboll eftersom jag var på rockmusikalen: De tre musketörerna, som jag skrev om i inlägget :). Men så förlorade vi ju fotbollen ändå…känns väldigt tråkigt dock!

    Hur ser din helg ut?

    Kram

  6. Thessan 16 juni , 2012 den 08:56 #

    Tittar in å säger go morron =) Hoppas du får en bra helg!

  7. Leila 16 juni , 2012 den 09:10 #

    God morgon vännen! Hur står det till en dag som denna?
    Många fina o härliga kokböcker!, tycker det är så kul o få införskaffa nya o sitta o bläddra o njuta av innehållet 🙂
    Har du några spännande planer för den stundande helgen? Själv ska jag iväg o jobba 12.00-21.30 idag och imorgon blir det nog en sväng till Sthlm för att kika på en bil 🙂 Många varma kramar till dig vännen

  8. Alexandra - Pysselmaniker 17 juni , 2012 den 09:44 #

    Den om tårtor låter ju lite lockande 🙂 Såg att det fanns en bild på regnbågstårta. Nån gång ska jag testa att göra en sådan, måste vara oslagbart då första personen tar sin bit 🙂

Kommentera

