Finaste engångsarticklarna

5 Jun

18 svar to “Finaste engångsarticklarna”

  1. Katarina 5 juni , 2012 den 16:40 #

    Väldigt fina!
    Och vad söt du är! 😉 Tack snälla! Och man kan skylla allt på hormoner. Det gör jag haha…

  2. Elin 5 juni , 2012 den 18:22 #

    den blåa muggen med mönster va ju supersöt! 🙂
    Kram

  3. Pernilla 5 juni , 2012 den 18:28 #

    Fina saker, har servetterna med fåglarna och har även underlägg med motivet. Så fint =)

  4. sandra- med pojke i magen 5 juni , 2012 den 18:31 #

    Superfina 😀

    SV
    haha jaa ut kommer den ju alltid, men ja dricker de för att de ska läka kroppen bättre efter förlossningen.. 🙂
    Samt att de ger livmodern övning redan nu 🙂

  5. Johanna 5 juni , 2012 den 19:21 #

    Jätte fina saker, skall jag komma ihåg till min 30årsfest! 🙂

    kram

  6. Cecilia 5 juni , 2012 den 19:42 #

    Åh tack 🙂 Nej hon är min systers dotter. Är ingen direkt likhet mellan oss förutom att vi typ har samma klädstorlek, hahaha 😛

    Det är bra det att du aldrig har fastnat i kaloriräknandet för det är ett helvete. Man blir som besatt! Jag vägde ju allt jag åt, till och med sallad och räknade ihop varenda måltid. Mycket som jag vägrade äta pga det och det kan vara en av anledningarna till att jag nu äter en del med mer fett och dylikt, för att jag hållt en så strikt kost. Dock håller jag mig fortfarande till lätt/mini mejeri-produkter.

    Jaså känner du på dig att bebis kommer att komma tidigare? =) Jag har en vän som fick en flicka idag…. hon gick över tiden med 1,5 veckor…. 🙂 sen hade hon jättetur och kände knappt av graviditeten överhuvudtaget, fick reda på typ i vecka 20 att hon var gravid stackarn, då hade hon inget val 😦

    Ja imorgon fyller mamma år (därav tårtorna, cupcakesen är till studenten på torsdag)
    Så det blir bara det firandet, annars lugnt 🙂 brukar man fira så mycket? Hehe =)

    Vad har du själv för planer?

    Kram

  7. anniepiie 5 juni , 2012 den 20:00 #

    riktigt fina! 😀 Gillar muggarna från lagerhause. 🙂 Kramis

  8. Liborius 5 juni , 2012 den 20:10 #

    på rätt person och rätt styling kan det vara sjukt snyggt:D
    vad tycker du om min outfit idag snygging?:D

  9. Victorias fotovärld 5 juni , 2012 den 22:01 #

    Väldigt fina slit-och-släng-prylar. Så fina att man inte vill slänga dem! 😉

  10. Patricia♡ 5 juni , 2012 den 22:53 #

    Hihi ja jag gillar sådana här utmaningar, me orkade inte skicka vidare, har redan gjort det innan, tror att detta var min fjärde omgång med frågor.

    Ja du, jag har egentligen alltid varit mest inne på att äta kyckling/fisk osv. Sen nu ett tag har jag vågat prova på lite kötträtter, men nej jag trivs inte med att äta det om jag ska vara ärlig. Så tror jag drar mig tillbaka till sådan som jag alltid varit. Dock skulle jag inte kunna sluta med kyckling/fisk och bli helt vegetarian. Gillar kyckling för mycket:D

    Jo det var illa, är fortfarande illa, men det börjar bli lite bättre.
    Kramar

  11. Haha, ja det var bara värdecheckar fniss 😛

  12. ami 5 juni , 2012 den 23:25 #

    Ja absolut! jag tyckte den var stört skön 😀

  13. Diana 6 juni , 2012 den 06:19 #

    Servetterna var ju bara för söta!!! Missade dem när jag var på IKEA igår, morr. Tur att det ligger så nära. 🙂

  14. Johanna 6 juni , 2012 den 08:46 #

    Nu ligger en länk upp hos mig i ett inlägg för tack för tipset om vad jag kunde göra med lime och mynta! 🙂

  15. Linda-Mamma till Alfred 6 juni , 2012 den 09:06 #

    Ja goda sommardrinkar & välkomstdrinkar är alltid uppskattat inför midsommar;)Kul att du hittade mig på Insta med;)

  16. Carro 6 juni , 2012 den 09:24 #

    Absolut finast! =)

  17. Johanna 6 juni , 2012 den 09:39 #

    Klart du skulle ha en länk 🙂

  18. Jenna - Mamma till Viggo och Vendela 6 juni , 2012 den 15:22 #

    Jag såg de tallrikarna när jag var på ikea sist, så mycket roligare än vanliga vita. Kommer definitivt köpa nästa gång det behövs. Muggarna var underbara 🙂

Kommentera

