En midsommarnattsdröm, inspo

4 Jun

bildkälla: weheartit

13 svar to “En midsommarnattsdröm, inspo”

  1. Marias Bakglädje 4 juni , 2012 den 10:35 #

    sv: Ja det var en himla skillnad på hemmagjorda och köpta tortillas! Ostdippen tycker jag är supergod även om det säkerligen är väldigt onyttigt 😛

  2. Mamma till William och Wilma 4 juni , 2012 den 11:29 #

    Fina bilder..Här ska vi fira midsommar med våra bästa vänner med massa gott..börjar smått tänka vd man kan bjuda på..Ha en fin sommar dag..slutat jobb nu den sista tiden eller? kram kram

  3. Carro 4 juni , 2012 den 12:47 #

    Ååå underbara!

  4. Victorias fotovärld 4 juni , 2012 den 12:55 #

    Åh, vilken härlig inspiration!

    Sv: Tornet ligger i Danderyd. Är jättefint där 🙂

  5. tess 4 juni , 2012 den 13:10 #

    åh, vilka härliga bilder 🙂 hur mår du nu? några gravidkrämpor? 🙂 det är inte långt kvar ju! hihi

  6. Pernilla 4 juni , 2012 den 15:04 #

    Härliga bilder =)

    Hehe jaså tycker du, jaa han fyllde 57 så jätte gammal är han inte.

    Vad skoj att du läste tillbaka i min blogg, det gör jag också ibland. Man glömmer ju så fort.

    Ha en fortsatt bra dag, kram.

  7. Diana 4 juni , 2012 den 20:17 #

    Härliga bilder! Men jag saknar fulla svenskar under bordet! 😉
    Haha! Jag har funderingar på att göra cakepops till midsommar, men vi får se!

  8. malin-helena 4 juni , 2012 den 20:58 #

    Allt detta såg ju syndigt gott ut! Men sådant får vänta till en liten smakbit på midsommar. 😉
    Jag är så peppad och på helt rätt spår för deff nu. Känns som att detta kommer gå sjukt bra. 🙂

    Ja, absolut. Äta bra mat och tärna, det är det som är lösningen! 🙂
    Sedan gillar jag att ha sådana perioder, som jag har nu, när jag avstår helt från godis och sådant. Det måste inte vara med mål att gå ner i vikt, även om man oftast gör det vi sådana tillfällen. Utan det är i första hand för att känna sig hälsosam.

    Jag är faktiskt också nyfiken på om det är en liten flicka eller pojke där inne. haha.. Även om jag inte känner dig personligen så är det spännande. 🙂
    Man får ju ändå en sorts kontakt via bloggarna, även om det inte alls är som att verkligen känna någon.

    Hoppas du haft en fin måndag!
    Kramar!

  9. Sandra T 4 juni , 2012 den 21:24 #

    härlig inspiration!

  10. Sofia 4 juni , 2012 den 23:35 #

    Åh ser fantastiskt ut! 😀

  11. Millan 5 juni , 2012 den 16:29 #

    Himla inspirerande bilder!

    Svar: (hundra år för sent, sorry) Jag skall prova igen! ^^

  12. Jättehärliga bilder! Skulle vara underbart att fira en midsommar med allt det där =)

  13. Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv 6 juni , 2012 den 23:03 #

    Härliga bilder! 🙂
    SV: Ja visst var dom fina ^^,

Kommentera

