Guider till mina sommarstäder

2 Jun

Förra året la jag upp en Sthlmsguide och en Karlskronaguide för sommarbesöken. Nu lägger jag upp dem igen, något uppdaterade. Guiderna innehåller mina favoritrestauranger, caféer och butiker. Vill du ha något att göra så är det bara att fråga!

Eleonores Karlskronaguide

Eleonores Stockholmsguide

7 svar to “Guider till mina sommarstäder”

  1. Leila 2 juni , 2012 den 11:47 #

    God förmiddag vännen! Hoppas att allting är riktigt bra! Här öser regnet ner o är jätte kallt 😦 Ingen vidare start på helgen!
    Jo det stämmer, det är en dagkräm med lite färg i, ”hemligheten” som de marknadsför den med är att den skall täcka blemmor, återfukta, ge lyster åt huden, jämna u och samtidigt skydda mot farliga UV strålar, (allt det man vill ha hjälp med fast i en och samma produkt). Har som sagt bara testat den några få gånger men hittills är jag nöjd 😛
    Vad använder du för märke när det kommer till hudvård?
    Storhandla är alltid mysigt 🙂 Jag har dock en tendens att lägga ner lite väl mycket onödigt ibland…hehe
    I helgen händer inte så jätte mycket, pojken jobbar hela helgen o det är så dåligt väder så det blir nog lite jobb o sen bara vara hemma o pyssla lite. Var rädd om dig nu fina! Stor kram

  2. Isabelle 2 juni , 2012 den 11:47 #

    Ja, verkligen! Jag älskar indiantemat nu till sommaren 🙂

  3. Patricia♡ 2 juni , 2012 den 11:55 #

    Nej och eftersom du tycker det är gott varför ska man då ”förbjuda” sig att äta det? Föresten så behöver kroppen kolhydrater också så typ LCHF är bara dumt eftersom det tar bort exakt alla.
    LCHF är en bra metod om man vill rasa snabbt i vikt, men det ska bara vara en period.

    Nej det är super svårt med presenter, speciellt till en kille på 15 år. Haha, sen finns det inget som verkligen symboliserar honom (hade jag haft mer tid hade jag väl försökt leta ännu mer, men tyvärr tog tiden slut).

    Stor kram

  4. Johanna 2 juni , 2012 den 12:14 #

    haha nej jag hoppas inte de faller från himlen, det lär ju göra lagom ont och få en sådan i huvudet!! 😦

  5. Sabina 2 juni , 2012 den 12:58 #

    Jag har använt ett verktyg som ett Blad och limmat ihop. Svårt och förklara hur men:)

  6. merei 3 juni , 2012 den 01:13 #

    härliga guider! kram!

  7. Anna 3 juni , 2012 den 19:25 #

    Både Karlskrona och Stockholm är ju så underbara…

Kommentera

