Testfredag v 22: Brämhults Päronad

1 Jun

Denna vecka har jag testat en av Brämhults nya lemonader, Päronad. Lemonad är ju bland det bästa på sommaren, sådär perfekt syrligt och kallt. Otroligt härligt att det är en färskpressad lemonad också så man kan se citronen till och med. Dock tycker jag inte det passade jättebra med den svaga päronsmaken i, kan tänka mig att det passar mycket bättre med hallon eller bara naturellt!


11 svar to “Testfredag v 22: Brämhults Päronad”

  1. Diana 1 juni , 2012 den 17:01 #

    Päronad, haha vilket ord! Det låter oerhört fräsch, synd bara att det inte levde upp till förväntningarna.

  2. Pernilla 1 juni , 2012 den 17:11 #

    Alltid lika skoj att se vad du provat idag =)

    Förstår att du är lite nervös, men du ska se att det kommer säkert gå hur bra som helst när det väl är dags.

    Ha en fortsatt bra fredag, kram.

  3. Linda-Mamma till Alfred 1 juni , 2012 den 18:12 #

    Åh inget test för mig kom mig inte iväg till affären idag o patrik jobbar nära hemma så =(

  4. Pernilla 1 juni , 2012 den 18:14 #

    sv: Ja det var faktiskt riktigt gott : you should try it! Fin blogg!!

  5. Pernilla 1 juni , 2012 den 18:15 #

    Ja det dämpar ju sötsuget 😉 Fin blogg!

  6. Vill smaka hallon! Men den där tycker jag också verkar spännande ändå 🙂

  7. camilla 2 juni , 2012 den 07:54 #

    haha namnet tycker jag var lite fyndigt:D men de lät väldigt gott 😀

    åå de e underbart med lov:D ska dock jobba hela helgen så blir ganskalugnt där emellan. ska åka med min syrra o kika på en klänning idag 🙂 vad har du för helgplaner?
    kraam

  8. Annika 2 juni , 2012 den 09:27 #

    jag gillar designen på flaskan 🙂

  9. Sofia 2 juni , 2012 den 11:26 #

    Spännande. Tycker dock original låter godare. Ren lemonad liksom. 🙂

  10. sandra 2 juni , 2012 den 12:18 #

    Det lät ju gott i alla fall så man kanske ska testa en annan smak 🙂

    Ja, nästan allt som är ”godsaker” egentligen kan ju ätas närsomhelst ifall man lagar eller bakar det på rätt sätt, det vill säga utan en massa dumma saker!

    Håller tummarna för att du hittas för det är ett suveränt pulver!

  11. Erica 5 juni , 2012 den 20:40 #

    Jag gillar verkligen dina testfredagar. Det är alltid lika roligt att se vad du testar och vad du tycker om det du testar. 🙂

Kommentera

