Kokboksutmaningens bidrag: Vårprimörer

31 Maj

Miss Vivi- Tabbuleh

Millas hälsoblogg- Laxsallad med krämig ägg- och wasabiröra

Amy’s piece of cake- Sodabröd med grön vitlök

Hovkonditorn- Sparris och apelsinsallad

Kärlek på Tallrik- Råkostsallad på vårprimörer

12 svar to “Kokboksutmaningens bidrag: Vårprimörer”

  1. Diana 31 maj , 2012 den 16:19 #

    Vad massa spännande där var! Sparris och apelsin var något nytt, men citron fungerar ju bra så varför inte apelsin.
    Och tabbuleh… åh, det är ju så gott!

  2. Johanna 31 maj , 2012 den 16:35 #

    För en gångs skull blir jag inte hungrig, fast det ser gott ut, min mage och jag är inte vänner idag! 😦 Hoppas vi blir bättre vänner imorgon och i helgen 🙂

  3. Ann-Sofi MATSAFARI 31 maj , 2012 den 16:53 #

    Många härliga vårprimörer och många av mina favoritbloggare:)

  4. Linda 31 maj , 2012 den 19:01 #

    Vad gott allt såg ut! =)

  5. Leila 31 maj , 2012 den 21:12 #

    Mmm va mycket gott! Det vattnas i munnen här och extra glad blir jag då det är vegetariska recept oxå 🙂 Kommer absolut att se till o testa så många som möjligt!!

  6. Neha 31 maj , 2012 den 21:37 #

    Vad roligt att du tycker det:D

  7. Amy's piece of cake 31 maj , 2012 den 22:13 #

    Härliga bidrag! Väntar med spänning på juni månads tema 😉

    Jaaa, kramar är bra vinst! Jag tror stenhårt på pojke!

  8. Isabelle 31 maj , 2012 den 23:44 #

    Ja, jag blev verkligen nöjd med ilägget av gluggen. Jag tycker också den har sin charm, men nu tycker jag att mitt leénde är ännu finare 🙂

  9. trollet 1 juni , 2012 den 10:14 #

    jag är så ledsen att jag missade… men du har fått fina recept och bilder=)) När kommer nästa?? =))

  10. Vivi 1 juni , 2012 den 13:44 #

    Åh vad mycket spännande !! Jag älskar verkligen denna utmaningen, det är otroligt inspirerande !! 🙂

    Jo det är ju jättemånga som får pojkar just nu, men jag vet inte … jag har på känn att det är en tös 😉
    Kram

  11. Alexandra - kärlek på tallrik 2 juni , 2012 den 20:46 #

    yum, yum 😀 Älskar den här utmaningen, och kul att den fortsätter!

  12. Jasmine 3 juni , 2012 den 20:33 #

    Mums, så mycket gott! Jag tycker att det är roligt att se vilka recept som trillar in till din utmaning. 🙂

    Svar: Ja, snart tar jag studenten!

    Tack för din information. Jag har dock bestämt mig för att strunta i den svarta marsipanen och istället baka en mandelmarängtårta till min student.

    Kram

Kommentera

