The Lucky One

30 Maj

Igårkväll  blev det biobesök! The Lucky One har äntligen kommit till stan blev filmen vi såg. Tur att de äntligen tagit in filmen, kan tänka mig att det varit en hel del klagomål från tjejer som tröttnat på att inga bra filmer går i stan(Har missat bl a Titanic, Älska mig igen och What to expect). Om filmen var bra? Årets bästa film i klass med Dear John, Ps I Love You och Remember Me!

Bilden är från ett tidigare biobesök, det var alltså inga män närvarande i salongen(ifall mannen nedanför min popcornbunke skulle protestera)

13 svar to “The Lucky One”

  1. Fina Frun 30 maj , 2012 den 10:45 #

    Oj det lät ju lockande och bra. Får se till att se den jag med!

  2. Diana 30 maj , 2012 den 10:57 #

    Den har jag inte hört talas om. Jag vill se Royal Affair, men jag väntar nog på dvd:n. 🙂

  3. Mamma till William och Wilma 30 maj , 2012 den 11:18 #

    God förmiddag snäckan.Va mysigt med bio och popcorn..Ha en fin onsdag.kram

  4. ami 30 maj , 2012 den 11:29 #

    Ja, fast han är ledig för han har jobbat extra massor så han fick ledigt resten av veckan 🙂
    Jo och han bestämde sig då för fara till stugan och hämta mig, idag när jag vaknade så svimmade jag och slog armbågen i vardagsrumsbordet och då hade jag tur att hjärtat inte farit till jobbet ännu så det är bara bra att pappa kommer ❤

  5. Angelica - En Bebislängtan ♥ 30 maj , 2012 den 11:43 #

    va roligt 😀 gottmed popcorn också 😉

    Svar; hehe jag hade iallafall vilja de 🙂 Jo nyfödda bebisar är så underbara 🙂

  6. Katarina 30 maj , 2012 den 12:13 #

    Ja, popcorn och bio hör ihop! På bio här kan man välja en blandning av söta och saltade popcorn 🙂 så gott!

  7. Carro 30 maj , 2012 den 12:57 #

    Ååå jag vill verkligen se den!!

  8. Sara 30 maj , 2012 den 13:08 #

    Jag köpte mitt vaniljpulver på Ica Supermarket 🙂 Väldigt liten burk och kostar lite, men det är så drygt, räcker ju länge =)
    Bilagan skulle säljas några dagar med aftonbladet 🙂

  9. Vivi 30 maj , 2012 den 15:27 #

    Vår viograf kan också bete sig så där, ibland skippar det filmer som ändå är ”stor filmer”.
    Den filmen har jag nog missat, känner igen namnet iof, men vad handlade den om ? Jag älskade ju PS i Love you så det låter som om detta kan vara ngt för mig !

    Ha ha ha ..jag nästa gång SKA du med 😉 jag håller med
    Hi hi
    Kramar!!

  10. Alexandra - kärlek på tallrik 30 maj , 2012 den 22:21 #

    Vad KUL att den var sevärd, nu vill jag också gå och se den! Det är ju så härligt att gå på bio ❤ Jag älskar film, men nu var det ett tag sedan… Måste ändra på det!

  11. josefine andersson 31 maj , 2012 den 10:27 #

    popcorn<3 kan ju vara det bästa, och jag som inte ens tyckte om det innan ?!

    jo men eller hur, det var exakt vad jag behövde oxå…
    det tycker jag absolut att du ska göra, rätt coolt att ha varit där!

  12. Angelica - En Bebislängtan ♥ 31 maj , 2012 den 12:15 #

    Svar: Ja riktigt söt 😀

    Varför har du lösenordsskyddat på vissa inlägg?

  13. Sofie, mamma till Teodor och Wilmer 1 juni , 2012 den 18:16 #

    jag missade också titanic .-( såå ledsen för det, för hade verkligen velat se den i 3D! :-/

Kommentera

