Sagaformhjärtat

28 Maj

På Åhléns finns detta lilla hjärta från Sagaform som är perfekt att ge bort som en kärleksfull present till någon man tycker om. På alla hjärtans dag, en födelsedag, tredje dejten eller mors dag som jag gjort. Det är bara att köpa favoritgodiset och lägga i  skålen och slå in i ett fint paket.

Kanske är det så att jag vill ha en själv med…

13 svar to “Sagaformhjärtat”

  1. josefine andersson 28 maj , 2012 den 11:07 #

    åh så söttt!!

    ska jag vara helt ärlig hade jag inte ens smakat cheescake före förra vintern, trode inte jag gillade det haha, jag var sån när jag var liten… men ja, kan säga att jag har gått och blivit en cheescake älskare nu, åhåå det är ju så gott!
    och dendära frusna kan jag säkert lova att du skulle gilla! smakar inte riktigt som vanlig cheescake utan mer grädde eller åt glasshållet…

  2. ami 28 maj , 2012 den 11:07 #

    Det hoppas jag också! du får gärna själv vara med 🙂

  3. Sara 28 maj , 2012 den 11:09 #

    Tack söta du! 🙂 Från både mig och Molly =)
    Ha en fin början på veckan nu =)

  4. Carro 28 maj , 2012 den 12:11 #

    åå så fint!

  5. Benita 28 maj , 2012 den 13:20 #

    Åh vad fint det var!

  6. Pernilla 28 maj , 2012 den 13:55 #

    Nja smakade sådär mycket, men var väldigt gott ändå tyckte vi =) Du får prova och se!!

    Vad fint att kunna ge bort ett sådant, perfekt ju.

    Ha en fin start på veckan, kram kram.

  7. Patricia♡ 28 maj , 2012 den 14:42 #

    Haha, själv ser jag inte att jag fått någon färg alls, speciellt inte benen:P de tar aldrig åt sig av solen (eller värst av allt magen).

    Va, hade ni sämre väder? Här har det varit kalasfint hela helgen:) så lycklig blir man av det. Hoppas det blir fint till helgen så kanske ni kan ge er ut då?:)

    Kram

  8. Maria 28 maj , 2012 den 15:53 #

    Vilken fin skål!

    Sv: Nej vagnen är ju inte direkt det billigaste som man måste köpa. Men om man har tur så kan man sälja den vidare för en go slant sen ju 🙂

  9. Susanne 28 maj , 2012 den 17:05 #

    Ja, den är så väldigt fiiin och jag blev väldigt glad….!!! ❤ ❤ ❤

  10. trustmedarling 28 maj , 2012 den 17:07 #

    Å så gott och vilken bra present

  11. Helena 28 maj , 2012 den 22:22 #

    En sån vacker skål!. Ett hjärta är ju alltid speciellt ❤ Jag tycker de målade skålarna och formarna är så jättefina.

    Tack för din fina kommentar. den värmer verkligen!:) Kramar=)

  12. Angelica - En Bebislängtan ♥ 29 maj , 2012 den 10:04 #

    Svar; Ja och inte så gammal är han heller 🙂 JO han är ju de! Nog för att han var lika mallig när Albins storasyster kom men det var för ca 2 år sen.. Så han är mallig nu med 😉

  13. Cecilia 29 maj , 2012 den 18:22 #

    Den skålen kikade jag på igår 😀 Sööööt!!!

    Ja det verkar inte bli inläggning, läkaren ringde för en stund sen och sa att värdena blivit lite bättre igen 😀 långt ifrån bra men bättre 🙂 weee…

    Det är på ett äldreboende, ska jobba åt min mamma när hon har semester, haha 🙂 Sen vara timanställd. Men jag behöver få färdigt lite behandling innan jag börjar jobba. Få ordning bättre på levern sen några gånger hos sjukgymnasten. Vill ju vara lite bättre innan, det är ju ett väldigt tungt arbete!

    Ahh okej okej… =) Blev lite sugen på att testa baka de där ”snickers”-rutorna.
    Har du testat såna här klubbor med sockerkakssmet doppat i choklad? Minns ej namnet men dom är ju ganska populära, tänkte testa dom med men vet inte var man får tag i klubbpinnar.

    Kram

Kommentera

