Ramlösa Rött päron

27 Maj

I veckan fick jag hem ett par smakprover från Ramlösa med deras nya smak Rött päron. De hade även lagt ner några saftiga päron i kartongen som var riktigt goda. Och smaken på Ramlösan då? Jo de smakade precis så söta och goda som päronen. En härlig sommarsmak som kan vara toppen till varma dagar eller drinkar!

14 svar to “Ramlösa Rött päron”

  1. Carro 27 maj , 2012 den 16:51 #

    Det låter verkligen läskande!

  2. Diana 27 maj , 2012 den 17:35 #

    Att de lyckas komma på så många smaker, det imponerar mig mest! 🙂

    Sv: Det hade varit jätte super snällt, jag slänger iväg ett mail till dig!

  3. Johanna 27 maj , 2012 den 18:21 #

    Vi hade det kanon! dock tog jag nästan inga bilder! 🙂

  4. Sara 27 maj , 2012 den 18:26 #

    Finns så mycket gott inom LCHF 🙂 En njutmetod enligt mig. Hoppas det går bra för honom =)

  5. Cecilia 27 maj , 2012 den 19:18 #

    Den får jag testa, finns ju en sort som smakar typ piggelin. Gör denna med det?`Dricker dock sällan kolsyrat vatten, hellre cola zero hehe.

    Javisst är vattenmelon göttans 🙂 Har köpt mig lite jordgubbar med som jag ska smaska på nu i veckan 🙂 Namnam!
    Jag brukar köpa frukt och grönt på en orientaffär vi har i staden bredvid. Mycket billigare är en del saker plus att det alltid är färska och bra varor, Kan köpa druvor för 10 kr paketet medan ICA kan ta 30 …. Perfekt 😀 Hoppas din helg varit fin!

  6. sandra- med pojke i magen 27 maj , 2012 den 19:56 #

    men åhh hur får du pröva så mycket ramlösa? Jag vill också!!
    Jag kan inte se bilden på vagnen 😦

    SV
    jaa de är toppen. man blir ju inte direkt rik av att va sjukskriven 😦
    Jag undrar hur man ska veta skillnaden mellan förvärkar och vanliga värkar ;S

  7. josefine andersson 27 maj , 2012 den 20:11 #

    vi var på fotografiska och sen på grönan för lilla journalistpriset osv 🙂 det var riktigt mysigt iallafall!

  8. Katarina 27 maj , 2012 den 20:14 #

    Perfekt!
    Älskar dessa. Godare än läsk och glass en varm dag. Tycker jag alltså 😉

  9. Elin 27 maj , 2012 den 20:55 #

    uusch jaa! var hemskt! dog nästan ^^
    jo men visst!

    Den ramlösan har jag inte testat, kanske ska ta å gö de!
    jag har haft en jättefin helg, hoppas du oxå hade de! 😀

    Sen så ville jag fråga en sak. Jag har en liten grej jag skulle vilja ge dig och undrar om jag möjligtvis kan få din Adress 🙂 har försökt luska fram den men har inte kunnat hitta den ^^ hihi ❤
    Kram kram

  10. Såg denna, måste testa 🙂

  11. merei 28 maj , 2012 den 01:00 #

    åh den måste jag smaka!

  12. Alexandra - kärlek på tallrik 28 maj , 2012 den 11:37 #

    Mmm, låter toppen – jag älskar bonaquas päronvatten så jag kan tänka mig att det här är en höjdare! Skulle inte säga nej till ett av de där päronen heller – yum!

  13. Cicci 28 maj , 2012 den 21:38 #

    Alltid spännande med nya Lokasmaker. Denna måste man ju också testa.

  14. gul greta 27 juli , 2012 den 04:34 #

    urrkk rämlössa

Kommentera

