Påminnelse om Kokboksutmaningen

25 Maj

Jag vill påminna er om Kokboksutmaningen som avslutas på tisdag! Varför inte bjuda mamma på en god rabarberdessert i på söndag, goda en god sparrissoppa till förrätt till Sclager-middagen imorgon eller göra en god sallad med späda morötter, vårlök och rödbetor till lunch!

Klicka på bilden för att komma till utmaningen!

  • Morötter
  • Sparris
  • Rabarber
  • Nässlor
  • Vårlök
  • Rädisor
  • Rödbetor
  • Färskpotatis
  • etc…
7 svar to “Påminnelse om Kokboksutmaningen”

  1. Johanna 25 maj , 2012 den 16:54 #

    Ja precis! Ja man får lite färg och känner sig inte lika med ett spöke längre! 🙂

  2. Art By Tina - Konst & Fashion 25 maj , 2012 den 20:01 #

    Jag åt en vegetarisk rätt med svartrötter, bondbönor & sparris idag – urgott!

  3. Leila 25 maj , 2012 den 21:36 #

    God kväll vännen 🙂
    Hehe du har så rätt så! Idag blev det klart att jag from augusti fått en tjänst på 85% på en förskola ett år framöver men ev längre. Känns så skönt att ha en säkerhet med jobb nu, + att jag fixat sommarjobb också på ett äldreboende som jag arbetat på tidigare o alltid trivts jättebra på!
    Hoppas att allting är riktigt bra med dig och magen? Har ni några planer för den stundande helgen? Många kramar

  4. Diana 25 maj , 2012 den 21:39 #

    Gah! Det kan bli tight med tiden, men hinner jag så hinner jag. 🙂 Vårprimörer är sååå goda!

    Sv: Jösses vad den där Gustafson-flaskan ska vara svår att då tag på. Våra båtar säljer inte dem för att där är ”farliga” tillsatser. De fanns inte heller på Kastrup eller Roms flygplats. Morr! Du har inte nån kollega som du är vän med som kan fixa en flaska åt oss? 😉

  5. Petra 25 maj , 2012 den 22:43 #

    Hej hej!
    Nu är tävlingen om en Pino Goodiebag avslutad inne hos mig.
    Gå in & se om det var just du som vann.

  6. Sara 26 maj , 2012 den 08:10 #

    Precis! Ikväll lär man sitta bänkad och hejja ! =)

  7. Tack, ja jag vinner sällan så det var roligt!

Kommentera

