Servera desserten i somriga glas och koppar

21 Maj

16 svar to “Servera desserten i somriga glas och koppar”

  1. Sara 21 maj , 2012 den 10:42 #

    Bra tips =)
    Haha, ja man blir lite galen som mamma 😉

  2. Rebecca 21 maj , 2012 den 10:47 #

    Jag älskar fina glas, och muggar och allt sånt där men enligt min sambo har vi rätt gott om sånt så det är inte så lätt att få med sånt hem längre, speciellt om han är med och shoppar, haha 🙂

  3. Carro 21 maj , 2012 den 11:08 #

    Åhåå så himla fina!

  4. Tove Lantz 21 maj , 2012 den 11:16 #

    sv: Ja verkligen, är så nära nu!
    Inom 6 veckor är vi garanterade en bebis i alla fall 🙂

    Ja, skönt att ha sådant praktiskt färdigt. Vagn hade vi i vecka 8 -9, men det berodde på att jag köpte av en kompis

  5. Lina 21 maj , 2012 den 11:54 #

    Ja testa! 88:an var supergod! 🙂

  6. Pernilla 21 maj , 2012 den 13:23 #

    Fin fina glas att servera mumsigheter i =)

    Jaa nu trivs man när solen är framme, är såå glad att vi har trädgård!!

    Ha en bra start på veckan, kram kram.

  7. Angelica - En Bebislängtan ♥ 21 maj , 2012 den 14:09 #

    Svar; Jo men visst 🙂 Finns dem som tycker jag har ett onormalt beteende som skriver som sånt och har en sån där blogg när jag inte har barn osv.. Men ett barn är vad jag och min sambo önskar mest här i världen så därför vill jag även ha en sån blogg.

    Din blogg är kanon! 🙂

  8. ~ L I N N ~ 21 maj , 2012 den 14:43 #

    Ja verkligen hih ! 😀

  9. Thessan 21 maj , 2012 den 15:26 #

    Tack, ja jag hoppas någon kan bli hjälpt av att jag berättar min historia, det är därför jag gör det. Morsdag presenten är fixad men jag kan inte skriva vad jag har köpt, mamma är inne å läser bloggen ibland 😉 kram

  10. Johanna 21 maj , 2012 den 15:51 #

    Fina skall köpa lite sånt sen när jag flyttat å kommit i ordning 🙂

  11. kajsa 21 maj , 2012 den 20:28 #

    vill införskaffa mig lite fina glas för att ha desserter i =)

  12. Sandra- Med Pojke I Magen 21 maj , 2012 den 22:03 #

    SV
    Tack 😀 Jag älskar den.. dock e de ingen mamma klänning så ja kommer kunna ha den sen me 😀
    Jag har redan gjort allt 😀 Jag ska dock sy lillemans gardiner imorn 😀

  13. ami 22 maj , 2012 den 08:04 #

    Tack! förlåt om svaret kommer sent, jag har fått ta itu med många tråkigheter men nu är jag tillbaka med livsglädje, ny energi, inspirationen flyter och en ny Ami har vaknat 😉

  14. Angelica - En Bebislängtan ♥ 22 maj , 2012 den 11:15 #

    Jo visst var den 🙂

    Svar; jaa och det är otroligt jobbigt! Kan inte ens få prenumerera på ”Vi föräldrar” utan att den personen som är på mig kommenterar att det är onormalt beteende… Jo då är man förberedd ju också 🙂

  15. Josefin 22 maj , 2012 den 17:09 #

    Härligt!!

  16. josefine andersson 22 maj , 2012 den 17:23 #

    åhåå så söttt!! jag har några skålar i dendära blom-serien (tror jag det är) från ikea, skitsöta 🙂

Kommentera

