Räkfrossa!

19 Maj

Jag blev så sugen när jag skrev inlägget med såserna och dipparna att jag kom på att det var år och dag sedan jag åt räkor, baguetter, goda ostar och dessa dipsåser. Så igårkväll blev det just dessa godsaker till middag! De goda ostarna som brie och cambozola uteblev och likaså det vita vinet av uppenbara själ men oj så gott det var iaf!

Receptet på såserna hittar du i detta inlägg!

16 svar to “Räkfrossa!”

  1. Carro 19 maj , 2012 den 10:41 #

    Mmmmm så gott!

  2. Tove Lantz 19 maj , 2012 den 10:52 #

    sv: Jag tror det kommer gå riktigt snabbt! Nästan för snabbt faktiskt.
    Ja, hoppas på det. Och med tanken på att sambon föddes 3 veckor tidigare så får man ju vara beredd när som.

  3. Linda-Mamma till Alfred 19 maj , 2012 den 10:52 #

    MM gud vad gott! Ja den glassen tog slut snabbt här!Det går framåt med trädgårdsfixet. Har ju tagit bilder som jag glömt skall ta mer så skall jag lägga upp hela processen. Just nu ser det inte så snyggt ut för vi är ju inte färdiga..hehe..

  4. Isabelle 19 maj , 2012 den 11:02 #

    Hihi, eller det var väl jag som stod vid kopphyllorna på Åhléns och pekade på kopparna och övertalade honom att köpa dem till mamma 😉

    Ha en fin dag!

  5. carrå - mamma till Isabella 19 maj , 2012 den 12:31 #

    Ja herregud så skönt! Känner mig typ lycklig över det haha.

    Det önskar jag med men jag tror som dig att det inte ger lika bra tittarsiffror,de flesta vill se idioter haha.

  6. Visst är det så!! Man kan inte omge sig med bara JA-sägare, man måste ha lite meningsskiljaktigheter för att utvecklas 🙂

  7. Thessan 19 maj , 2012 den 13:25 #

    Tack! Hoppas du får en kanonhelg å att solen lyser på dig med 😉

  8. Fröken M 19 maj , 2012 den 13:35 #

    GOTT !! Här ska det grillas idag – kött och majskolvar ska serveras med en sallad av både frukt och grönsaker. Och givetvis måste vi ha nån kall sås till det oxå 🙂

  9. Diana 19 maj , 2012 den 15:50 #

    Snart ska du få äta allt det där du är sugen på! 🙂

  10. anniepiie 19 maj , 2012 den 19:42 #

    mums va gott! 😀 älskar räkor!! 🙂 Hoppas att allt är bra med dig annars!:) Kram

  11. Åhh! Jag älskar räkor, men sambon avskyr det så det blir inte att man äter det så ofta tyvärr…

    Har du haft en bra helg?
    KRAM

  12. Sofia Ekström 20 maj , 2012 den 13:01 #

    Jag dör så gott! Räkor, eller ja, alla skaldjur är så HIMLA GOTT!

  13. Junitjej 20 maj , 2012 den 14:06 #

    Så gott det är med räkor!

  14. Angelica - En Bebislängtan ♥ 20 maj , 2012 den 17:17 #

    Gott! 🙂

  15. Jasmine 21 maj , 2012 den 02:01 #

    Mums, så smaskigt! Jag hade gärna kommit på besök. >.< ❤

    Svar: Tack för din kommentar, jag är mycket nöjd med min nyinköpta kofta.

    Kram

  16. Erica 22 maj , 2012 den 16:42 #

    Det där ser riktigt gott ut. Vad frestad jag blir, fast jag inte alls är hungrig för tillfället. 🙂

    Svar: Tackar! Ja, det är alltid roligt att se tillbaks på gamla bilder och minnas. Jag har massor av bilder på datorn och kan fördriva mycket tid genom att endast sitta och titta igenom dem. 😀

Kommentera

