Visst kan man baka enligt LCHF!

17 Maj

8 svar to “Visst kan man baka enligt LCHF!”

  1. Art By Tina - Konst & Fashion 17 maj , 2012 den 16:49 #

    Lchf är bra, det enda jag tycker är lite läskigt är att det oftast är så vansinnigt mycket fett istället, för att kompensera kolhydraterna. Det tycker inte jag känns särskilt hälsosamt. Därför gillar jag GI-recept bättre. Fast helt ärligt så har jag inte hittat några suveräna, blir typ fruktsallad=)

  2. Johanna 17 maj , 2012 den 16:58 #

    Tack, det kommer bli kanon snyggt sen. Ja fondväggar är snyggt, det kan göra så mycket för ett helt rum 🙂 Oh guldtapet vore något det 🙂

    Haha låter bra! 🙂

  3. Amy's piece of cake 17 maj , 2012 den 18:11 #

    Här körs inga dieter utan det får bli regelbundna promenader (när det hinns med med två små…)!
    Tack långhelg känns helt underbart… dock väldigt omväxlande väder idag, ömson regn ömsom soligt.
    Din motivering var nr 2 och så fin vännen! Både jag och maken stötte och blötte fram och tillbaka… mycket klurig att utse vinnaren må jag säga, kram!

  4. Linda-Mamma till Alfred 17 maj , 2012 den 19:35 #

    Imorgon kör jag toblerone som fredagstest så imån är jag med gör inlägget nu;)

  5. trust me darling 17 maj , 2012 den 20:18 #

    spännande ändå- är inte så insatt i LCHF men verkar vara många som håller på med det just nu,

  6. Sabina 17 maj , 2012 den 20:44 #

    Funderar på att beställa. Kg tycker det är svårt med variation

  7. Katarina 18 maj , 2012 den 04:08 #

    Fast jag inte äter enligt någon diet, så är det mycket intressant med olika dieter och recept 🙂 Kram

  8. sandra 18 maj , 2012 den 06:21 #

    Ja, det är riktigt roligt! Jag är inte så bra på det men det kan man ju inte heller bli om man inte övar, så därför blir den där utmaningen min sporre varje vecka 🙂

    Har du testat att baka något ur de böckerna? För jag har för mig att du sagt att du inte äter enligt lchf själv.. Är så sugen på att köpa den första faktiskt.

Kommentera

