Buffé Inspo

17 Maj

bildkälla: weheartit

17 svar to “Buffé Inspo”

  1. Sofia Ekström 17 maj , 2012 den 10:35 #

    Alltså buffé… Det är något djupt tillfredsställande med att bjuda sina kära på massa mat och duka fint (feeder-varning?).

    Tack för din kommentar förresten, håller med, man ser så otroligt många tomma balkonger, det är ju för bövelen ett extra rum!

  2. Thessan 17 maj , 2012 den 10:52 #

    Haha, ja eller hur?? Jobbet gick fint igår, hoppas det går lika bra i kväll, ska göra om samma pass idag, sen ledig nästan en vecka!

  3. Isabelle 17 maj , 2012 den 11:09 #

    Åh, underbara inspiration! Jag får inte nog! 🙂

    Tack för dina fina ord!

  4. Fröken Josefine 17 maj , 2012 den 11:21 #

    Tack så mycket! 🙂 haha, ja visst är det så?! ;D
    Mer till mig, hihi!

  5. ami 17 maj , 2012 den 11:42 #

    Ja, det var en parfym, tandblekning, hårprodukter och lite krämer 🙂
    Sjukt kul! för jag har inte beställt något så fick det från ett företag!
    Jag tränar på gym, hemma (kincet till xbox), löper, simmar och även dans ^^ självdå?

  6. Mamma till William och Wilma 17 maj , 2012 den 12:22 #

    God middag söta..Härliga bilder på fina buffér..Hoppas att vädret är lita bättre uppe hos dig än va det är här hemma som det blåser..kalt..trodde ändå att man hade kunnat hänga in vinter kläderna men det kan man inte om man inte vill frysa..Ja det är så skoj att se och höra min prins pratar mer o mera..kram kram

  7. Carro 17 maj , 2012 den 12:54 #

    Men mmmm så fint och gott!

  8. Tove Lantz 17 maj , 2012 den 13:20 #

    sv: okej, då skall jag gå in och kolla där!

    Ja det är ju normalt, bara jag som intalar mig själv att jag skall ha en liten bebis ^^ Jag vägde 3080 när jag föddes och sambon föddes 3 veckor för tidigt så jag hoppas på en bebis runt 3000 gram och max 3500 🙂

  9. Diana 17 maj , 2012 den 13:43 #

    En vacker dag ska jag göra en sån buffé, som verkligen har allt gott! Det är en massa jobb, men sååå snyggt!

  10. Sofia 17 maj , 2012 den 13:43 #

    Waah! Den översta bilden. Ser ju heelt fantastiskt ut. 🙂

  11. Pernilla 17 maj , 2012 den 17:07 #

    Vad bra att kakan går att frysa, då ska jag baka den också till kalset snart =)

    Man blir ju hungrig av att titta på bilderna ju, hehe!! Ha det bra, kram kram.

  12. Fröken M 17 maj , 2012 den 20:34 #

    åhh… den översta med frukt och smoothies !! MUMS 🙂

  13. Vivi 17 maj , 2012 den 20:36 #

    Ahhhh, ohhhh, ihhhh… gud vad mycket fint, man vill ju bara köra igång och duka upp för kalas, jag ska ta mig tusan bli bättre på att duka fint när man har buffé !

    Nej tyvärr blir det jobb för mig i morgon, men det är på sätt och vis bra, har en sak jag måste ta med VDn och han är inne i morgon. Lyssnar inte personalchefen får man u gå till hans chef *suck* det är lite struligt på jobbet minst sagt just nu, men snart är det förhoppnigsvis utrett!

    Har du förresten hört talas om Whoopies ? Jag har köpt en bakbok med sådana, verkar vara något liknande macarons, men med lite mer muffinskänsla i smaken, måste pröva!
    Kram

  14. Jennie 17 maj , 2012 den 21:07 #

    ooh, läckert eller vad !? 🙂

  15. Sofia/ Kreativ inredning 20 maj , 2012 den 19:46 #

    Sv: Kul att höra att du gillade mina neonpaket Eleonore! Härlig bufféinspiration, gillade verkligen första bilden- det ser så läskande ut!

    kram
    Sofia/ kreativ inredning

  16. Cecilia 21 maj , 2012 den 19:20 #

    Sugen jag blev på att bjuda hem lite folk på buffé nu… mmm 🙂

  17. elinalexi 22 maj , 2012 den 11:42 #

    Helloo, I N S P I R A T I O N! Du har en riktigt harlig blogg, har kikar jag nog snart in igen 🙂 Ha en underbar dag!

Kommentera

