Vill ha! Kokboken alltså.

14 Maj

Nog för att man har man och allt men är inte denna killen för charmig? Man vill ju springa ut och köpa hans kokbok på en gång och laga massa enkel, nyttig och god mat! Donal Skehan besökte i lördags Nyhetsmorgon och bjöd på ”Blabaar”cheesecake och nyttiga sallader som såg otroligt läckra ut.

Att killen står och charmar oss med sin knaggliga svenska gör ju saken ännu bättre, Leila Lindholm har lovordat honom och hon har ju aldrig fel! Donal är ju inte så känd för oss svenskar men i Irland(där han kommer ifrån) är han lika stor som Jamie Oliver med eget matlagningsprogram på tv och är trummis i ett rockband som kom 2a i irländska melodifestivalen. Just nu håller han dessutom på med en ny kokbok men den lär dröja innan vi får kika i den!

11 svar to “Vill ha! Kokboken alltså.”

  1. ~ L I N N ~ 14 maj , 2012 den 11:31 #

    Ja världens finaste är han hih 😀

  2. Ann-Sofi MATSAFARI 14 maj , 2012 den 11:47 #

    Jag såg honom på nyhetsmorgon:) Mycket charmig kille:)

  3. Tove Lantz 14 maj , 2012 den 12:40 #

    sv: Ja, det är konstigt att man skall känna så. Precis som du säger så finns ju mitt gamla jag fortfarande kvar och ibland önskar man att folk kunde förstå det och prata om vardagliga saker.

  4. Pernilla 14 maj , 2012 den 12:54 #

    Han har jag ej hört talas om men han var ju väldigt söt, hehe =)

  5. Emma 14 maj , 2012 den 14:38 #

    Kan inte annat än att hålla med. Jag vill också ha!! Undrar om man går lite av honom på köpet? 😉

  6. Emma 14 maj , 2012 den 15:24 #

    Har precis börjat spela för henne. Men tycker hon sparkar en hel del då faktiskt. 🙂 Hihi.
    Åååh. Jag förstår att ni är nyfikna! Jag skulle aldrig kunna hålla mig faktiskt. Hehe. Har ni namn och så klart då?

  7. Jenny - mammaliv i Nashville 14 maj , 2012 den 16:00 #

    Åh äntligen hittade jag tillbaka hit! Som jag har letat & googlat sedan vi rensade vår dator. Tjoho!! 🙂 Jag vill såklart gärna ha lösenord till gravid-inlägg om jag får? Kram på dig!

  8. Elisabet 14 maj , 2012 den 18:40 #

    Han är en riktig pudding 😉

  9. Malin´s Diner 14 maj , 2012 den 19:07 #

    Visst hade han väl en svensk flickvän? Har sett honom tidigare, tror även då att Leila hade ett ord med i spelet.

    Kram Malin

  10. sara - mamma i juni 14 maj , 2012 den 21:12 #

    Sv: Jamen precis! Blondinbella har många kloka tankar och åsikter, tycker om henne väldigt mycket. Man behöver inte vara pinnsmal för att vara snygg, alla människor är lika mycket värda och man är fin som man är. Kram

  11. ami 15 maj , 2012 den 12:16 #

    Ja, fast det är bara en del av allt jag har skrivit ut. Ibland är det svårt att få ner allting.
    Men en del så läsare och även folk i min närhet som jag vet läser min blogg ska förstå.
    Tack det värmer verkligen! och han var en riktig snygging. shit pommes alltså 🙂

Kommentera

