Låt det orientaliska inspirera

14 Maj

10 svar to “Låt det orientaliska inspirera”

  1. Carro 14 maj , 2012 den 16:03 #

    ååå så himla fina grejer!!

  2. Johanna 14 maj , 2012 den 16:19 #

    Då får man ta sig en tur till indiska 🙂

    Ja det är synd, själv måste jag läsa klart boken om jag börjat jag måste liksom veta hur det går 🙂

  3. finafrun 14 maj , 2012 den 17:31 #

    Härlig inspiration!

  4. Thessan 14 maj , 2012 den 17:39 #

    Tittar in å hoppas du har fått en bra start på veckan trots detta hemska väder 😉

  5. Elin 14 maj , 2012 den 20:13 #

    Jättehärlig skål!

    ja gud ja, massor! har känt att jag haft så mycket annat att fokusera på!
    Ja, Tack gumman! å jag hoppas oxå att allt står rätt till! 🙂
    åååh! helt underbart! gud så spännande, tillochmed jag är förväntansfull för att se hur den lilla knodden ser ut! ^^

    kramar i massor!

  6. Elin 14 maj , 2012 den 20:16 #

    Har oxå sett att inläggen om din graviditet är lösenordsskyddade, kan jag få läsa de eller är de endast för dig? 🙂 ❤

  7. Diana 14 maj , 2012 den 20:24 #

    Den där bordsduken såg härlig ut!

  8. carrå - mamma till Isabella 14 maj , 2012 den 20:40 #

    Tack! haha..

    Ja nästa gång jag handlar blir den min! 🙂

  9. Ann-Sofi MATSAFARI 14 maj , 2012 den 20:56 #

    Champagneskål? Den var snygg så den måste jag ju ha!

  10. Helena 15 maj , 2012 den 21:55 #

    Jag gillar den fina muggen och skålen. De skulle gärna få ta plats hemma hos mig!:)

Kommentera

