Take away när det är som bäst!

7 Maj

Tokyo Sushi blev ju vid årsskiftet Sumo Sushi och man kan ju inte annat än älska utformningen av menyn och hemsidan, det ser så fräscht ut! Något som jag gillar med Sumo Sushi är att du kan skräddasy din måltid precis som du vill, perfekt för mig som inte gillar den råa fisken som annars är i alla mixer.

Ser det inte gott ut?

10 svar to “Take away när det är som bäst!”

  1. Yohanna - foto & Chihuahualiv 7 maj , 2012 den 11:29 #

    Nja måste nog svara nej på din fråga där 😛 Haha. Kommer inte att förstå mig på sushi 😛

    SV: Tackar 🙂

  2. Renata - gravid v 38 7 maj , 2012 den 12:49 #

    Sushi kan vara bland det godaste som finns!

  3. Sara - Mamma i Juni 7 maj , 2012 den 13:28 #

    SV: Tack snälla 🙂

    Åh, sushi är ju så fruktansvärt gott!!! Kram

  4. Carro 7 maj , 2012 den 14:11 #

    åå ääälskar sushi!

  5. Diana 7 maj , 2012 den 14:14 #

    Jag har testat det men det var ingen hit för mig. Batman däremot älskar det!

  6. Erica 7 maj , 2012 den 17:22 #

    Det ser riktigt gott ut! Vad härligt det låter att man kan skräddarsy måltiden som man vill. Nog för att jag verkligen gillar den råa fisken som annars brukar vara med, men det känns ju roligare när man kan välja själv hur kombinationen skall se ut. 😀 Ibland kan man ju till exempel vara mer sugen på en viss sak medan man kan vara mer sugen på en annan sak en annan gång.

  7. Art By Tina - Konst & Fashion 7 maj , 2012 den 19:06 #

    Skulle göra vad som helst för lite sushi just nu, tyvärr är det 3 mil till närmaste sushi-place och just ikväll är jag utan bil.

  8. Sofia 7 maj , 2012 den 19:42 #

    Åh sushi! 😀

  9. sandra 8 maj , 2012 den 07:51 #

    Jo, det ser minsann helt galet gott ut! Bästa take away´n.

    Haha ja jag har ju hur många sådana kommentarer i det inlägget också. Jobbigast är tjejerna som skriver ”sv: tack! Ha en bra dag” till mig trots att jag aldrig har skrivit något de kan tacka för. Tråkigt att vilja lura till sig uppmärksamhet.

    Nej, jag ska klura ett litet tag på detta 🙂

  10. Malin´s Diner 12 maj , 2012 den 16:44 #

    Jag åt sushi i går, sååå gott det är. Hade gärna tagit det i dag också, men det blir det inte. Sambon på Göteborgsvarvet, så det blir nog inte mer än en äggamacka till kvällsmat i dag. Vilken lördag…

    Kram Malin

Kommentera

