McFlurry i solskenet

6 Maj

Väderleksrapporterna varnade om kyla och snö men det såg vi inte skymten av igår. Istället var det klarblå himmel och 13 grader varmt. Jag hade absolut inget att klaga över så det fick bli en McFlurry Toblerone i parken. Kan ju inte hålla mig ända till nästa vecka när Carte D´or glassen så blev av just den smaken.

Något jag saknar är ju McFlurry Marängsviss, blir det ingen sån i år?

13 svar to “McFlurry i solskenet”

  1. Emma 6 maj , 2012 den 10:02 #

    Och jag tyckte det inte alls va längesen jag va i vecka 5+6 (när vi fick reda på det) och nu är det 20 (19+0) så jag håller med, det går riiiiktigt fort!!

  2. carrå - mamma till Isabella 6 maj , 2012 den 11:02 #

    Tack! ja det är faktiskt riktigt konstigt! Jag menar Bellan vägde 3.9 och var 49 cm när hon föddes hur tusan fick hon plats? Jag kollade även på moderkakan hon leget i och inte blev det begripligare för det, haha. Ja det är stor skilnad!

  3. CJ 6 maj , 2012 den 11:09 #

    SVAR: Men eller hur, galet lika. 🙂 Kram och ha en skön söndag!

  4. Katarina 6 maj , 2012 den 11:14 #

    Så härligt med värme och glass ute i solen 🙂 Kram

  5. rhulth 6 maj , 2012 den 13:04 #

    Åh, det ser ju verkligen underbart ut! 🙂 Jag försökte trotsa vinden igår och sätta mig nere på stranden, men gav upp väldigt snabbt. Idag verkar det vara vindstilla, men rätt mulet, visst kan man få sol ändå, men det känns inte riktigt lika lockande. Men jag är ändå glad att det inte har regnat och/eller snöat.

    Fint att du körde en intervju med dig själv också, det är ju rätt spännande för oss läsare ändå att få veta mer om dig, även om du själv kanske känner att det är rätt uppenbart.

    Aww, det måste vara svårt det där, att lista ut vad det blir 😉 måste vara väldigt spännande också.

    Sv: Ja, det är verkligen så vackert i Kungsan! Blev ju ingen glass för min del, men bara känslan av att vara där var väldigt härlig.

    Hehe, jag antog att de kanske inte skulle vara så himla goda, men jag blir alltid rätt nyfiken när det gäller saker jag själv inte kan äta. Självklart hojtar jag till ifall jag skulle hitta något annat, som du kanske – mot förmodan – inte redan har hittat själv.

    Härligt med trädgårdsmässa, hoppas att du får det mysigt och hittar något kul. När mina föräldrar var på trädgårdsmässa för inte vidare länge sedan så fikade dem där och fick in jättefina bakverk med blommor på (tror inte att det var riktiga blommor dock, utan gjorda i typ sockermassa eller något annat). Tänkte på dig då :).

    Kram!

  6. Pernilla 6 maj , 2012 den 13:32 #

    Mums mums så gott, har inte provat den så det är ett måste någon dag =)

    Haft en bra helg annars? Kram

  7. Carro 6 maj , 2012 den 17:18 #

    Meen så gott!

  8. Patricia♡ 6 maj , 2012 den 19:29 #

    Tack snälla du. Jo det är jätteskoj att vi kan träna tillsammans för då är man ju ändå nära varandra, men ändå gö något vettigt av tiden och inte bara soffhäng.

    Åhh den där glassen har jag inte testat, men den såg bra chokladig och god ut:) Hihi, vet att min sambo köpte McFlurry Marängsviss för något år sedan och han gillade den inte alls. Han tyckte att den där bananchokladsåsen var allt för konstgjord i smaken^^ Men alla gillar vi olika så jag hoppas för din skull att den kommer till sommaren:)

    Kramar

  9. Amy's piece of cake 6 maj , 2012 den 21:28 #

    Så gott med McFlurry mums. Vi har också haft det riktigt varmt på seneftermiddagen och i den inglasade altanen har det varit uppemot 25 grader, härligt!

    Jodå, jag känner dig hyfsat 🙂 Så himla skönt att bara vara hemma nu då och fixa och dona en del inför bebisens ankomst förmodar jag? Söndagskram till dig och magen!

  10. Fröken M 7 maj , 2012 den 08:47 #

    Gud va gott !! Hoppas du får en riktigt härlig vårdag 🙂

  11. Mamma till William och Wilma 9 maj , 2012 den 11:43 #

    God middag söta..Oj va jag blev sugen på glass nu..Hoppas att du får en fin dag..Snart snart kommer er sötnos till världen..vet att sista tidne kan vara lita lång..kram kram

  12. Augustifamiljen 9 maj , 2012 den 13:15 #

    Ååh, mcflurry! Det blir inte mycket mcdonalds sen vi flyttade upp till piteå kan jag lova.. för att äta där behöver vi numera köra till luleå :/

  13. matilda 9 maj , 2012 den 16:27 #

    mums!

Kommentera

