Tack för all fin respons!

4 Maj

Tusen tack för alla fina kommentarer som dykt upp här på nya bloggen, känns så skönt med denna nystart när man får så fin respons. Underbart att den fått godkänt av er! Det är även kul att jag har så fina läsare som hängt med så länge och att ni vill fortsätta läsa, det betyder massor.

Har ni sett denna ikonen som dykt upp i menyn? Det är Gun som specialdesignat den bara för mig och bloggen och den är underbart fin! På helt eget initiativ gjorde hon den rosa och med en cupcake vilket blev precis som jag ville ha den. Tack snälla för ikonen!

Självklart får ni fortsätta följa min blogg på bloglovin, det är samma konto som innan men uppdaterat till den nya adressen så ni inte missar något i fortsättningen! Missa inte heller att följa bloggen på facebook där ni får reda på nyheter först av alla!

8 svar to “Tack för all fin respons!”

  1. Marias Bakglädje 4 maj , 2012 den 12:14 #

    sv: Ne att göra med rosentyllen var busenkelt, och det andra sättet tänkte jag kanske testa nu idag bara föratt se om jag fixar det 🙂

  2. Sara - Mamma i Juni 4 maj , 2012 den 13:43 #

    Sv: Jamen visst! 😀 Vilodagar behövs också ibland. Hoppas du har en bra dag! Kram

  3. Patrik Petersson 4 maj , 2012 den 14:04 #

    Sv. Tack för kommentaren själv! Ibland får man ju göra det =D

  4. Sandra- Med Pojke I Magen 4 maj , 2012 den 14:20 #

    haha vilken söt!

    SV
    Tänk att de kan bli ÄNNU större… Som en tumnagel har vi hittat på henne förut.. BLÄ!!

  5. Fröken M 4 maj , 2012 den 14:35 #

    haha… ja och är det inte sport på tv så spelar killarna i den här familjen GOLF !?
    Så frågan är hur mycke egentid jag får i sommar… 😉

  6. ndail 4 maj , 2012 den 14:38 #

    Fin blogg 🙂

  7. Thessan 4 maj , 2012 den 15:48 #

    Tack! Haha ska kanske byta yrke?? Syslöjdsfröken Therese =)

  8. sabina mammastårtor 4 maj , 2012 den 20:34 #

    oh va fint.. jag vill med ha en sådan logga!

Kommentera

