Ska du hålla i buffé i sommar?

3 Maj

8 svar to “Ska du hålla i buffé i sommar?”

  1. ami 3 maj , 2012 den 10:24 #

    Jo, men precis! det ska se någelunda naturligt och inte som en rakkant heller när man gör det 🙂 jag funderar på stoppa mörkbrunt i topparna senare när jag har tagit studenten 😀

  2. misshute 3 maj , 2012 den 10:24 #

    Hej!!!

    Jo de var ju bara 8 timmar jag låg där men ändå JAG VAR DÄR 😛 hihi^^ nee jag ha rinte fått någon kommentar, men mailar dig i dag eller i morgon! vad kul att du vill hålla i en tävling:)

  3. Jossie 3 maj , 2012 den 11:08 #

    Hej!

    Jag har precis kört igång dagens blogg hos mig! 🙂 Kika gärna in och delta!

    /Jossies.se

  4. Thessan 3 maj , 2012 den 11:20 #

    Tack. Har fått rapport från bb att leksakerna redan är uppskattade =) Nu ska jag snart iväg å jobba, lagom kul i detta fina väder

  5. Marias Bakglädje 3 maj , 2012 den 13:33 #

    sv: tack så mycket 🙂

  6. Leila 3 maj , 2012 den 13:44 #

    Hej vännen!
    Ja, sådana vänner växer inte på träd och dem måste man vara rädd om! Hoppas verkligen att det löser sig med sömnen snart! Hur svårt det än låter så tror jag att man måste försöka gå o lägga sig i hyfsat god tid och ”vänja” kroppen vid att nu ska vi sova. Kanske tar sin lilla tid men förr eller senare kommer du din rytm o kan börja somna igen 🙂

    Vi har inte hunnit med någon grillpremiär ännu 😦 Jag hoppas att det skall bli snart dock, det som är tråkigt är att vi inte har någon grillplats nära och att man inte får grilla på balkongen, men det ska nog ordna sig =)

    Har du några mysiga planer för helgen? Massa kramar på dig!!

  7. Sara - Mamma i Juni 3 maj , 2012 den 14:03 #

    Sv: Tack snälla ❤

    Ja jag ska fundera ett tag till och sedan beställa. Det blir iallafall en blommig långklänning, sen vilken vet jag inte riktigt ännu 😉 Hoppas du har en fin dag! Kram

  8. Amy's piece of cake 3 maj , 2012 den 22:23 #

    Tack för fina boktips! Hur är allt annars på din front? Hur länge till arbetar du?
    Här har vi minsann njutit av underbart fint väder i dagarna två… imorgon skulle det bli sämre med regn…
    Kram!

Kommentera

