Carte D´or Oreo och Toblerone

3 Maj

Dessa nyheter dök upp på GBs facebook idag och gissa vem som kommer övernatta vid frysdisken tills den kommer nästa vecka? Ser den inte otroligt god ut med vaniljglassen med krossade oreocookies eller chokladglass med tobleronebitar! Man får ju aldrig nog av all god glass även om frysen svämmar över av alla glassförpackningar som man bara måste prova.

25 svar to “Carte D´or Oreo och Toblerone”

  1. Katarina 3 maj , 2012 den 16:20 #

    Åh, oreoglass, vill ha genast 🙂

  2. tess 3 maj , 2012 den 16:58 #

    Det finns så sjukt många goda glassorter!!! 🙂 Visst var det i morgon du skulle till bm? du får berätta hur det gick sen 🙂 Kram!

  3. Johanna 3 maj , 2012 den 17:12 #

    oh så gott med glass, det vore inte alls fel!

  4. E L I N F E L I C I A S 3 maj , 2012 den 17:30 #

    mums!

    – åh, den är ju jättefin 🙂

  5. Rebecca 3 maj , 2012 den 17:43 #

    Åh toblerone måste jag testa 🙂 inte fastnat för oreos så kanske står över på den för det finns ju så mycket annat också att testa 🙂

  6. Carro 3 maj , 2012 den 17:46 #

    Låter cpgott!!!

  7. Liw 3 maj , 2012 den 18:19 #

    toppen är från gina, 150 kr! 🙂 perfekt för gravidmagar =)

  8. Frida 3 maj , 2012 den 18:29 #

    Åh, mums!

  9. Linda-Mamma till Alfred 3 maj , 2012 den 19:36 #

    Ååååå måste testa toblerone!!!!Guuud så gott!
    Åh förstår det;)
    Hihi ja han är väldigt social vår lille buse!

  10. Isabelle 3 maj , 2012 den 20:31 #

    Ja, visst är den! Idén syns överallt och jag totalälskar den! 🙂

    Kram!

  11. Felicia 3 maj , 2012 den 20:38 #

    jag blev sugen på tobleronee!!

    SV: det var kul, men höjdpunkten var nog at gosa med vargarna!!!
    puss

  12. CJ 3 maj , 2012 den 22:56 #

    SVAR: Haha, sorry! Ska sluta med mitt sushi-tjat! 🙂

  13. Leila 3 maj , 2012 den 23:03 #

    Åhh båda ser riktigt goda ut! Måste absolut testas så fort de kommer ut i butik!
    Har du hunnit med o smaka glassen som kom för ett tag sedan med chokladbolls bitar i? Den ser också riktigt god ut men jag har inte sett den i någon butik 😦
    Kram Leila

  14. penajs 3 maj , 2012 den 23:08 #

    Jaa visst är de!! 😀

  15. Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥ 3 maj , 2012 den 23:39 #

    Tack! Altanen är hos min mor och det är verkligen underbart att sitta där i solen 🙂
    Grattis till graviditeten och jag hoppas på att det ska gå bra!

  16. Patricia♡ 4 maj , 2012 den 00:01 #

    Hihi du får hålla oss uppdaterade om hur glassarna var:) Tycker nog tobleronen låter godast.

    Ha en jättefin helg gumman, några planer?
    Kram

  17. Sandra 4 maj , 2012 den 06:36 #

    Ja, det är rätt smart för man får ju så himla bra idéer när man ska sova tycker jag 🙂

    Alltså, oreoglass låter farligt för en oreoälskare som mig! Vet inte ens om jag vågar testa..

    Ja, jag gillar idén om kokboksutmaningen men jag vet inte om det är så lätt för mig att delta när vi äter lite speciellt här hemma..Hur lång tid har man på sig? En vecka?

  18. camilla 4 maj , 2012 den 08:29 #

    oreo glassen är jag grymt sugen på att testa 😀 låter hur god som helst:D
    Hur mår du idag? ska du göra något skoj i helgen?:)

    ÅÅ men din middag lät inte fy skam den heller 😀

    kraam på dig

  19. finafrun 4 maj , 2012 den 10:48 #

    Tobleronen lät god!

  20. Art By Tina - Konst & Fashion 4 maj , 2012 den 10:54 #

    Jag ser fram emot att smaka på B&J applepie, smakat den?

  21. Mamma till William och Wilma 4 maj , 2012 den 11:21 #

    God middag söta blogg vän..
    Ja det är så svårt att låta blli att inte köpa massa kläder till sina små..Du lär märka det sen när bebisen är hos er 🙂 Kommer med köpa hem dessa nyheter 🙂 Ha en fin fredag..kram

  22. vivi 4 maj , 2012 den 11:31 #

    Tobleronen där såg ju itne helt fel ut, vi unnade oss Häägendaz förra veckan, Belgisk choklad Mmmmmm vad god det var!
    När det kommer till glass är jag nog lite utav en finsmakare 😛

    Ja en köksö är min dröm, kanske i ett annat boende ngn gång, för i detta går det verkligen inte tyvärr.

    Oh vad bra att jag kom med ett användbart tips, du hade varit sååå fin i den klänning, på ngt sätt känns den väldigt Eleonore 🙂
    Kram

  23. josefine andersson 4 maj , 2012 den 17:07 #

    omg, oreo glassen lät ju inte fel nånstans!

    men eller huur, lustiga är att kniven va skitbra 😮

  24. E L I N F E L I C I A S 5 maj , 2012 den 17:59 #

    – tack 🙂

    jag måste prova oreo-glassen!

  25. Jasmine 5 maj , 2012 den 20:41 #

    Med smak av Toblerone passar nog mig, tihi. >.<

    Svar: Grillat med smaskig sallad till kan jag verkligen rekommendera – det var riktigt gott!

    Kram

Kommentera

