Kök, inspo

2 Maj

bildkälla: weheartit.com

19 svar to “Kök, inspo”

  1. Art By Tina - Konst & Fashion 2 maj , 2012 den 18:31 #

    Hälsar mig sjäv välkommen till din nya blogg=)

  2. carrå - mamma till Isabella 2 maj , 2012 den 18:31 #

    Tack så jättemycket, vad glad jag blir :)..Det förstår jag verkligen, så härligt att våren äntligen kommit!

  3. Rebecca 2 maj , 2012 den 19:35 #

    Vilka fina bilder! den första är nog mest min stil och jag lääängtar tills den dagen vi hittar ett hus vi vill ha och jag har tid att inreda framför allt köket precis som jag vill. Visserligen har vi ett superfint och mysigt kök i vår lägenhet som vi nästan helt gjort om själva men det är liksom inte samma sak som ett stort kök i ett hus 🙂
    Ps. Nya bloggen är superfin!

  4. Susanne 2 maj , 2012 den 19:59 #

    Åhh, vilka fina kök…! Det översta skulle jag gärna vilja ha… 🙂

  5. E L I N F E L I C I A S 2 maj , 2012 den 20:47 #

    gud vad fint!

  6. Patricia♡ 2 maj , 2012 den 21:31 #

    Klart du ska vara nöjd!
    Härliga insperationsbilder du hittat.

    Haha jo, det satt långt inne för honom att säga de där orden^^

    Kram

  7. Linda 2 maj , 2012 den 21:42 #

    Det näst högst upp är väldigt nära hur min bild av ett drömkök ser ut, riktigt härligt och fint, de två nedersta är väldigt söta med.

    Ja, jag får nästan huvudvärk av doftljus, men dem jag har har aldrig varit tända och ändå känner man en svag doft, så jag har dem mest som en kul grej. Det kuliga är också att det luktar verkligen kanelbullar tycker jag, underbart 🙂

  8. Isabelle 2 maj , 2012 den 21:56 #

    Underbar inspiration 🙂

    Nationella gick ganska bra, men oj så mycket gammal kunskap som är borta… Det märktes idag, haha. Ja, vädret är helt otroligt! Över tjugo grader i skuggan (!) och vid fem satt jag ute i solen i bara linne och shorts, underbart! 🙂

  9. josefine andersson 2 maj , 2012 den 22:21 #

    hihi jaa, visst är hon för söt :)!!!

  10. elno 2 maj , 2012 den 23:14 #

    köksinspo! ❤
    sv: oh ja, fantastisk 🙂

  11. Karin J 3 maj , 2012 den 08:07 #

    De två nedersta föll mig verkligen i smaken! Känns lite lantligt och lite sagostil:)

  12. Annika 3 maj , 2012 den 09:40 #

    Jag älskar pallarna på första bilden!

  13. Fröken M 3 maj , 2012 den 09:43 #

    Dom första två köken är helt UNDERBARA, medan de andra två blir lite för ”plåttriga” för mig…
    Jösses va jag önskar mig ett hus med ett stort ljust kök nu 🙂

  14. Yohanna - foto & Chihuahualiv 3 maj , 2012 den 10:36 #

    Oj så fint!
    Gillar speciellt det första köket!

    SV: Ja tiden går läskigt fort.. :/

  15. Christine&Paris 3 maj , 2012 den 10:54 #

    Åh, första bilden… så vill jag att mitt framtida kök-i-hus ska se ut! 🙂

  16. jessica 3 maj , 2012 den 11:07 #

    Vilka härliga kök!! Måste in med färg i mitt!! Skrev i ”matmailet” och frågade om jag kunde få lösenord, vill absolut inte tjata men om det kanske fallit mellan stolarna… ??
    Jo, man blir lite drogad, jag somnar innom 5 min när jag tar cocilana, men hostan försvinner på ett par dar så… =)
    Dessert vore spänanade i nya utmaningen;)

  17. vivi 3 maj , 2012 den 11:55 #

    Oh vilka snygga inspirationsbilder, speciellt för oss som fortfarande kollar runt på kök, tyvärr har vi en väldigt begränsad yta att bygga/renovera på 😛
    Älskar den första köksön, men den får inte plats hos oss. Man får däremot nästana lltid någon ide när man kollar på inspirationsbilder tycker jag 🙂

    Jo det var lite trist att mamma blev sjuk nu, jag har faktiskt avbokat resan, det kändes inte rätt. Jag hoppas nu vi kan komma iväg nästan helg istället fast då bara lör-sön.
    Kram!

  18. Helena 3 maj , 2012 den 12:19 #

    Jag blir så sugen på ett nytt kök. Något jag drömmer om är ett riktigt stort och gemytligt kök med gott om plats för gäster och mycket arbetsytor. Jag tycker det är så kul att laga mat tillsammans men inte om man ska trängas. Vill även ha en stor inglasad altan för vårens-sommarens och höstens alla träffar.
    Drömma kostar ju inget iaf…

  19. Annellisaa 4 maj , 2012 den 10:36 #

    jag blev helt förälskad i dom två första bilderna

Kommentera

