Välkomna till nya Fika med Eleonore

1 Maj

Idag är det lanseringen av nya Fika med Eleonore. För er som älskar mat, bak och roliga saker så kommer bloggen vara precis den samma. Massa tips, recept, kokboksutmaningar, matskolan och massa annat.

För er som vill följa även min personliga resa med graviditeten, flytten till sthlm och annat så behövs ett lösenord som ni får om ni mailar mig på fika_med@hotmail.com. Det är alltså bara enstaka inlägg som kommer lösenordsskyddas och inte hela bloggen!

Hoppas ni kommer trivas och att ni fortsätter läsa!

21 svar to “Välkomna till nya Fika med Eleonore”

  1. jessica 1 maj , 2012 den 01:06 #

    Välkommen till din nya blogg;)

  2. finafrun 1 maj , 2012 den 01:22 #

    Vad fint du fått det här inne!

  3. Katarina 1 maj , 2012 den 06:03 #

    Jag fortsätter så gärna att läsa 🙂

  4. Thessan 1 maj , 2012 den 06:19 #

    Tittar in å hoppas att du får en fin första maj! Å tack för lösenordet =) Kram

  5. ami 1 maj , 2012 den 07:13 #

    Jo, men precis! det är mycket bättre nu, jag är inte rädd längre och blir inte utsatt.
    Jag hjälper även andra ungdomar runt om i luleå för visa att man kan gå från må dåligt till bra 🙂

  6. carrå - mamma till Isabella 1 maj , 2012 den 08:10 #

    Ja det är den verkligen och älskar att den är så färgglad! :). Tycker om färger i barnrum!
    Ja jag undrar verkligen hur man tänker, inte med huvudet i alla fall!. Tack så mycket! nej vi hade inga planer, tog det bara lugnt, vad gjorde ni?.

    Fin den nya vloggen är förresten! 🙂

  7. Fröken M 1 maj , 2012 den 08:30 #

    Grattis till ditt nya ”space” 🙂
    kram

  8. tess 1 maj , 2012 den 10:59 #

    Jag trodde att vår bebis skulle komma tidigare jag med, alltså flera veckor innan bf.. Och här sitter jag nu med 10 dagar kvar och känslan av att jag komemr gå över tiden 😛 Tänk vad man kan ändra sig hehe. Men nu försöker jag tänka att ju längre bebisen är i magen desto mer ”klar” kommer hon vara när hon kommer ut sen 😉 Det gäller att se det positiva i allt! Hur ligger din bebis då? Ligger h*n med huvudet neråt? När ska du till bm nästa gång? Många frågor, men ajg är nyfiken ja hehe. Kram och tack för lösenordet!

  9. Linda 1 maj , 2012 den 11:23 #

    Vilken fin blogg du har fått här, härligt med en liten nystart.

    Jag tar jättegärna lösenordet till dina mer privata inlägg om det går bra 🙂

  10. rhulth 1 maj , 2012 den 13:41 #

    Det nya bloggen ser jättesnygg ut och väldigt fräsch, lite mer ”mogen”, kanske. Samtidigt som den är lagom rosa och lite tjejig sådär.

    Sv: Ja, det är jätteskönt att ha något att se fram emot, ska försöka boka resan idag hade vi tänkt, får se hur det blir.

    Hehe, du kommer att bli en superfin mamma i alla fall, det vet jag <3. Även om de andra mammorna/föräldrarna kommer att få hem sockerhöga ungar ;).

    Tack för de jättefina idéerna kring presenter, jag har kollat runt lite och hittat en sådan där ram, den var jättefin och tror att det kommer att bli en fin present. Sedan får jag se ifall jag hittar en bra bok, ska tänka tillbaka lite kring vad jag gillade när jag var yngre.

    Hur har din helg varit och Valborg, gjorde ni något speciellt igår?

    Kram

  11. Erica 1 maj , 2012 den 14:05 #

    Tjusigt! 🙂 Jag vill bara säga att jag är en trogen läsare som kommer att fortsätta att följa denna blogg lika regelbundet som jag följde den på Nöjesgalaxen. 🙂

  12. Pernilla 1 maj , 2012 den 15:57 #

    Vad fint du har det här inne och klart man kommer fortsätta följa er =)

    Hoppas du också har en bra dag i solen….Kram kram.

  13. Carro 1 maj , 2012 den 16:54 #

    Så fint du har det på den nya bloggen =)

    Ja, gör det! =)

  14. Miss Sunshine 1 maj , 2012 den 17:07 #

    Hoppas du haft en bra dag 🙂

  15. Thessan 1 maj , 2012 den 17:34 #

    Tack. Mysigt att grilla – det är sommar känsla på hög nivå! Gick inte att kommentera ditt senaste inlägg… Kram

  16. Annika 1 maj , 2012 den 17:39 #

    Klart att man kommer att följa med här också!

  17. Amy's piece of cake 1 maj , 2012 den 18:14 #

    Härligt att se denna nya blogg. Kommer att följa dig och bebisens äventyr, det vet du! 🙂 Har ni haft en underbar dag? Vad vi själva har hittat på ser du som vanligt inne hos mig, kram!

  18. Helena 1 maj , 2012 den 21:00 #

    Så fin din nya blogg är!:) Vad det låter härligt att sitta ute och grilla med goda vänner till sena kvällen. Härligt att vi har hela grillsäsongen framför oss=)

    Vi hade också en trevlig Valborg med en fantastiskt vacker solnedgång som var magisk. Kramar:)

  19. Patricia♔ 1 maj , 2012 den 22:36 #

    Så söt din nya blogg blev:)

    Jo det var väldigt mysigt att träffa bloggvännen, Jouline heter hon:)
    Vi blev bjudna på dessert som kompenssation, men egentligen tycker inte jag att de borde fått betalt för något alls så värdelöst var det. Men vi lär gå dit igen ändå.

    Kram

  20. Jasmine 2 maj , 2012 den 00:10 #

    Va’ fint det är här! Roligt att klicka sig in till din nya sida. Hoppas att allt fungerar som det ska. Självklart kommer jag fortsätta att läsa din blogg och inspireras av dina inlägg, tack för att du håller igång. Och tack för lösenordet, kära du. ❤
    Kram

  21. vivi 2 maj , 2012 den 09:44 #

    Denna bloggen är ju jättefin den med, flytten är helt godkänd ;P

    Åh vad härligt att sitta ute så länge, det hade vi kunant göra igår för igår var det riktigt fint här på bästkusten, vi hade nog över 20 grader tror jag och jag lyckades tillochmed bränna mig lite.
    Det är samma väder idag och lite trist att sitta instängd på ett kontor 😛

    Jo en liten gräsbit gör faktiskt rätt mycket, jag som inte var en trädgårdsmänniska förrut älskar nu att vara i vår trädgård 🙂
    Kramar!!

Kommentera

