Underbara släta yoghurt!

28 Apr

När man är gravid rekommenderas man att äta yoghurt till frukost eller mellanmål för att få i sig kalcium. Nu har jag i 6 månader ätit naturell yoghurt som jag haft russin, bär, müsli och annat för att göra yoghurten roligare. Fruktyoghurtar är helt uteslutet så jag får kväljningar bara av tanken på alla fruktbitar och små barnyoghurt av typen safari är ju alldeles för små och dyra även om de är väldigt goda!

Så förstå min glädje när jag fann Arlas Mild yoghurt Hallon som dessutom är slät utan fruktbitar! Den är dessutom otroligt god och behövs inget till!

Kommentera

