Testfredag v 16: Carte D´or Intense Pistachio & Vanilla

20 Apr

Jag har som sagt glassfnatt denna vecka och det syns även i veckans testfredag. Faktiskt så är det ett förslag från Linda så jag är inte fullt så knasig som man kan tro. Inga glasscravings här inte…

Denna vecka testar vi Carte D´ors nyheter. Jag har valt Intense Pistachio som är perfekt för oss pistageälskare. Tycker du om pistagenötter och vetelängder med pistage kommer du älska denna glass som består av vaniljglass, pistageglass och pistagesås. Toppat har de gjort med blommor av vit choklad! Pistagehimlen, here I come!

Se vilken smak Linda testat!

8 svar to “Testfredag v 16: Carte D´or Intense Pistachio & Vanilla”

  1. Yohanna 20 april , 2012 den 16:46 #

    Sockerchock eller helt okej?

  2. Elin 20 april , 2012 den 16:55 #

    svar: åh vad roligt att du läser. Kommer som sagt bara uppdatera datumen som det hänt någonting. så rekomenderar dig att lägga till mig på bloglovin så du slipper kolla så mycket. för ibland kan det vara ett uppehåll på en vecka och ibland är det ett inlägg om dagen. Aldrig mer. Läs och sprid det gärna vidare för det behövs för alla anhöriga!

    http://cancernsansikte.blogg.se/

  3. Art By Tina - Konst & Fashion 20 april , 2012 den 19:27 #

    Ja men gör det, hojta till om du springer på några nyttiga/nyttigare glass-recept!

  4. Emma 20 april , 2012 den 20:13 #

    Den här glassmaken har jag inte sett. Vi är stora pistageälskare här i huset. Får väl kanske bli till nästa helg. Idag har jag gjort mangosorbet till din kokboksutmaning så det receptet ska jag skicka imorgon! Hoppas du har en fin fredagskväll /E

  5. Carro 20 april , 2012 den 20:47 #

    Jag lär gilla den som gillar pistage!

  6. Julia 20 april , 2012 den 21:31 #

    Sv: Tack fina du! nu blev jag jätteglad ^^
    Åh vad mumsigt det ser ut!

  7. Mandy & River 20 april , 2012 den 23:14 #

    Det låter superfint det 🙂 skulle också gärna göra på insidan av överarmen om det inte var för att jag ahr sånna enorma armar så det skulle nog bara se fult ut haha 😛

  8. Patricia♡ 21 april , 2012 den 17:20 #

    Ja men eller hur. Små saker som andra personer gör kan verkligen få mig att le.

    Mumsigt med glass! Vad har du för favoritsmak på just glass?

    Stor kram

Kommentera

