Ice creaminspo

16 Apr

bildkälla: weheartit

16 svar to “Ice creaminspo”

  1. maya 16 april , 2012 den 10:55 #

    men åh, nu blev jag faktiskt sugen på glass!

  2. Linda-Mamma till Alfred 16 april , 2012 den 12:09 #

    Ja jösses ja, mycket är nog rätta ordet. Kika in min blogg nu så förstår du!
    Har en idé för fredag Carte Dór har kommit ut med en ny smak blåbär vanilj glass om jag inte minns fel, den kanske?

  3. Sandra- Med Pojke I Magen 16 april , 2012 den 14:23 #

    Åhhhhh vad gott!! Jag döööör!!!

    SV
    Jag har bara 11 veckor. Längtar sååå!
    Ja visst e de så att de bara har sina egna graviditeter att gå efter, men många tros ändå att de är proffs och vet ALLT. Sånna orkar jag inte med 🙂
    Japp jag tycker också man ska klaga, men vet inte om ja orkar göra de till den från apoteksgruppen.. Ja får se…

  4. LIENE 16 april , 2012 den 14:45 #

    Jag skulle vilja ha de andra och nästsista just nu!!

  5. Thessan 16 april , 2012 den 15:17 #

    Tack. Nja, inget seriöst funderande på att sälja amisar men det händer att jag virkar å ger bort i present. Hoppas dud har haft en fin dag! Kram

  6. Julia 16 april , 2012 den 15:27 #

    Åh vad mumsigt det ser ut!
    Haft en fin dag? 🙂

    Sv: Jo men precis! ^^

  7. Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv 16 april , 2012 den 15:34 #

    Så underbara bilder! Undra vart man ska åka för att kunna köpa såna fina glassar?

    SV: Tack 🙂

  8. Emma 16 april , 2012 den 19:47 #

    Oj oj oj, gissa om jag blir ännu mer sugen på att plocka fram glassmaskinen nu. Har bara en billig sketen glassmaskin som inte gör så mycket som man vill på en gång. Önskar mig en ordentlig med kompressor – får väl se när det kan bli något sådant!

  9. Sanna 16 april , 2012 den 20:04 #

    Men mums så sugen jag blev på glass nu… att du jämnt ska lägga upp så läskande inlägg 😉

    SV; Vi är klara med allt, tror vi i alla fall… Man blir så osäker på om man verkligen behöver vissa grejer, men allt till den första tiden skall vara inhandlat. Det svåraste har varit att köpa det som behövs i medicin väg till bebis 🙂 Hur har ni det – har ni kommit i ordning med allt?

  10. Daniella 16 april , 2012 den 22:13 #

    Ja men visst är det 🙂

    Vilka fina bilder du tar 🙂

  11. Anna 17 april , 2012 den 06:35 #

    Åhh vad gott med glass! Shit man blev ju inte lite sugen efter dom fantastiska bilderna 🙂 Mmmmm!

  12. Malin 17 april , 2012 den 07:19 #

    Åh, vad gott det ser ut. 🙂

  13. Mamma till William och Wilma 17 april , 2012 den 09:31 #

    Godmorgon snäckan..Nu blev jag så sugen på glass i oliak smaker..på fredag är det min dag o då ska ja köpa hem lita goda sortet o mumsa på..Ha en fin tisdag fina du..kram kram

  14. Tess 18 april , 2012 den 21:22 #

    haha men jag dör vilket inlägg! 🙂

  15. Jasmine 19 april , 2012 den 20:40 #

    Åh, vilka ljuvliga bilder!

    Svar: Vi har kommit på – under våra tre år och åtta månader som ett par – att det är lättare att skiljas åt om vi vet när vi ska ses igen. 🙂

    Kram

  16. matilda 20 april , 2012 den 08:15 #

    åh så gott!

Kommentera

