Den varma tortellinin på Panini ligger mig varmt om hjärtat

14 Apr

Det sista mat/café förknippade stället jag besökte i sthlm var Panini. Ett ställe som ligger mig väldigt varmt om hjärtat så jag under 2 år jobbade på en av butikerna. Ett ställe som alltid kommer kännas som hemma och med produkter jag verkligen tycker om och står bakom till hundra procent. Alltså ett ställe jag gärna vill att så många som möjligt ska gå till!

Panini är en så kallad måltidsbutik med sallader, mackor, wraps och några varma  rätter. Allt är gjort på råvaror av hög kvalitet med inga eller så lite e-ämnen som möjligt. Maten är otroligt god och är lätt att äta både på plats, ta med ut i parken, på kontoret eller på resan. Nyttig snabbmat med andra ord! Mina personliga favoriter är Durumpastasalladen med västerbottenost och skinka samt den varma vegetariska tortellinin med pesto och soltorkade tomater.

3 svar to “Den varma tortellinin på Panini ligger mig varmt om hjärtat”

  1. Linda-Mamma till Alfred 14 april , 2012 den 11:43 #

    Mmm vad gott!ÅH blev inget nytt & inget gott för mig igår,så jag får skippa, har så mkt att göra här hemma så fort vädret är bra..hehe..Ja Tupperware är ett måste i varje hem,jättebra saker verkligen!!Är bjuden på ett nu i slutet av april, toppen att dela upp kostnaderna lite;)

  2. Sandra- Med Pojke I Magen 14 april , 2012 den 14:00 #

    Tortelini och isterband är 2 saker jag verkligen inte klarar av.. Tykcer de är så sjuk äckligen :S

    SV
    Jaa de är supertrist. Men förra gången så mailade jag pampers och klagade. Då fick jag som ersättning en värdecheck på 80 kr, kuponger på natusan saker, och ny tidning, så de lönade sig 😀

  3. Lina S 14 april , 2012 den 14:16 #

    Ser huuuur gott ut som helst!

Kommentera

