Det ska börjas i tid

13 Apr

När jag var hemma i sthlm passade jag på att gå igenom alla fotoalbum från när jag var liten. Det är ju alltid lite extra kul att se sig när man var liten så man får ett litet hum om hur bebis kommer se ut. Man är ju ofta en kopia av sina föräldrar.

I ett av albumen hittade jag denna bild från när jag var 2-3 år. Jag fick sitta på diskbänken och slicka skålen när mamma hade bakat någon chokladkaka. Det ska börjas i tid, man kan nästan förutspå min framtid av den bilden. Bakning och sjömanskostymen! Bilden på chokladkakan är från nu när mamma hade bakat en påskig kladdkaka med grädde, det är lika populärt nu som då!

9 svar to “Det ska börjas i tid”

  1. Vivi 13 april , 2012 den 11:30 #

    Mahhh sicken fin bild, det ska verkligen börjas i tid 😉
    Lite rolgit att du fotat gamla foton för det sysselsatte jag mig också med i veckan 😀
    Har lite gamla foton som jag kommer visa i bloggen, tyvärr är det ju svårt att få till en bra kvalisort på dem .
    Hoppas ni får en jättemysig helg !
    Kram

  2. Carro 13 april , 2012 den 12:54 #

    Haha, men sööööööting! Så himla roligt!

  3. Sanna 13 april , 2012 den 14:09 #

    Hihi, ditt intresse för bakning började redan där 🙂

  4. Leila 13 april , 2012 den 14:17 #

    Gud vilken fin bild på dig =)
    Jätte söt tjej

  5. Petra 13 april , 2012 den 17:10 #

    Härlig bild!! =)

    Ja bebismys e underbart. E bara rädd att man ska bli sugen igen =) ha ha

    kram & ha en fin fin helg kära du

  6. jessica 14 april , 2012 den 09:04 #

    hihi, du kommer få en mycket söt bebis! 😉

  7. Amy's piece of cake 14 april , 2012 den 15:13 #

    Vilket underbart foto på dig! Och som du skriver cirkeln sluts… båda baka och sjöman, stämmer in (nästan) till tusen! 🙂 Önskar dig en fortsatt fin helg och många kramar till dig och magen!

  8. Helena 14 april , 2012 den 20:42 #

    Såå kul att se dig som liten:) Sä sööt!! Vilken hejare du var på att baka redan då!
    Ja, det var en riktigt nyttig frukost och gudomligt god. Det är inte varje dag det blir nybakade frallor till frukost:D
    Ha en fortsatt bra helg! Kramar

  9. Jasmine 17 april , 2012 den 23:17 #

    Naw, du var verkligen söt som liten. Jag tvivlar inte på att ditt tillskott till familjen kommer att bli minst lika förtjusande.
    Kram

Kommentera

