Glad påsk till er alla!

7 Apr

Glad påsk på er alla fina läsare och vänner! Jag hoppas ni får en underbar påskhelg med massa god mat och lediga dagar. Vi ska strax åka iväg till sambons mamma och släkt för att äta en god påskmiddag. Morgonen har varit lugn med äggfrukost(så klart) och en massa påskgodis, ni ser ju här nedan hur stort vårt ägg är och fullt är det!

Vi bidrar med kakan till kaffet denna påsk och igår stod vi och bakade påskinspirerade kärleksmums och blomkakor som ni kan se på bilden nedan! Recepten är en brysselkaka som jag kavlat ut, strött på färgat socker i rosa och gult och stansat ut med en blomform. Kärleksmumsen får ni se imorgon!

17 svar to “Glad påsk till er alla!”

  1. Pernilla 7 april , 2012 den 12:12 #

    Tack vännen!!

    Hoppas ni får en bra dag och mumsigt med massor med godis och goda kakor 🙂

  2. Johanna 7 april , 2012 den 12:13 #

    Takida var riktigt bra, dock var lokalen helt fel, men man får vara glad för det lilla 🙂

  3. Glad Påsk till dig med!!

  4. Katarina 7 april , 2012 den 13:18 #

    Glad påsk! Ha det bra!

  5. Carro 7 april , 2012 den 13:21 #

    Glaaad påsk fina du!

  6. Josefine - En skärgårdsdröm 7 april , 2012 den 14:17 #

    Ja jag vill med ha det! Och nu är det mer snö och kallt så har tagit fram vinterjackan och mina boots igen.. :/
    Så himla roligt! Jo jag kan tänka mig att det kommer gå snabbt 🙂

  7. Vivi 7 april , 2012 den 15:54 #

    Glad påsk till dig med ! Här är bakningen i fullgång biscottin är färdig och nu ska jag pröva att baka focciabröd, jag brukar misslyckas med bröd så vi får se hur detta går :O
    Bakar idag så kan jag köpa ett i morgon om jag misslyckas mohahaha 🙂

    Grattis till Amisen, blev så glad när jag såg att du hade vunnit , hon var väldigt söt !
    Ha ha , ja bloggmässigt sett så bor du helt fel ! 🙂 Västkusten är inget som lockar alls ? 😉

    Hoppas du har en god och skön påsk för det har jag änså länge !
    Tror jag dessutom är klar med månadens utmaning…men det blev kanske ngt lite ..annorlunda 🙂
    Massa kramar

  8. Lotta 7 april , 2012 den 16:54 #

    Nu är det säkert över ett år sen jag tittade in här sist och jag måste säga grattis till graviditeten! Så himla roligt 🙂 Lycka till 🙂

  9. Frida 7 april , 2012 den 19:15 #

    Åh, mysigt! Är nyfiken på dina bakverk.

  10. malin-helena 7 april , 2012 den 19:25 #

    Glad Påsk till dig med! Hoppas ni har en toppen fin helg. Trots det hemska KALLA vädret. (som vi har här i alla fall)

    Själv jobbar jag tyvärr men har en ledig kväll nu i alla fall. 🙂

    Kramar!

  11. Amy's piece of cake 7 april , 2012 den 20:22 #

    Så mycket fint ni shoppat till bebisen 🙂 Visst är det härligt med bebisshopping? 😉

    Vad gjorde mina kommentarer i skräpposten? Skämt åsido, det har hänt mkt den senaste tiden på många bloggar… undrar varför? Har i och för sig bytt dator men det borde inte ställa till det. Bra att du lästa din skräppost!

    Önskar dig en riktigt glad påsk och måna kramar till dig!

  12. Maria♣ 7 april , 2012 den 21:05 #

    Glad påsk hoppas du få en underbar påsk 🙂

  13. Malin Sundin 7 april , 2012 den 21:09 #

    yummie 🙂

  14. Heidi 7 april , 2012 den 22:08 #

    Jo det är härligt då siffran stiger. 🙂
    Jag skall praktisera på ett äldre boende. 🙂 Så det skall bli annorlunda än på hemservice. 🙂
    Glad påsk till dej också. Jag vet inte om det är så glad påsk för mej. Det är nu på påsken som det är 5 år sedan min gudfar dog 😦
    Kram

  15. Mamma till William och Wilma 7 april , 2012 den 22:40 #

    God kväll söta..Hoppas att dagen har varit en mysig dag och massa sparkande från bebisen i magen..Ha en fortsätt bra påsk helg..kram

  16. sara 8 april , 2012 den 09:58 #

    ja laxen var himla god o laxrullarna ja gjorde..de får du göra sen när bebisen kommit 🙂 glad påsk!!

  17. LIENE 8 april , 2012 den 21:39 #

    Glad påsk på dig i efterskott!

Kommentera

