Öppning av påskkalendern

6 Apr

Igår var det skärtorsdag och jag fick äntligen öppna min lilla påskkalender som jag köpte på Lagerhaus när jag var i Sthlm. Känns som en otroligt rolig grej och jag kunde självklart inte låta bli att köpa en när jag dessutom såg att det är Lindtchoklad i. Så nu har jag tre luckor kvar att öppna; långfredag, påskafton och påskdagen. Mumma!

Texten på kalendern är ju bara för söt med! 

12 svar to “Öppning av påskkalendern”

  1. Linda-Mamma till Alfred 6 april , 2012 den 12:03 #

    Åh hihi vad gulligt!! Ja gott med en paus ibland;) Ja hon är en rar tjej Thessan! Ja du bor definitivt alldeles för långt bort ifrån oss tycker jag!
    Önskar er alla en riktigt glad påsk;)

  2. Vilken söt liten kalender 🙂

  3. carrå - mamma till Isabella och gravid 6 april , 2012 den 12:31 #

    Tack! :D. Haha jasså varför vägrar han det? pippitröjor som är så söta, bellan hade en förra sommaren 🙂

  4. Thessan 6 april , 2012 den 13:12 #

    Så söt!

  5. Sofia 6 april , 2012 den 14:00 #

    Hehe vad roligt! 🙂 Glad Påsk!

  6. Katarina 6 april , 2012 den 14:20 #

    Den här var fin! Rolig idé. Glad påsk!

  7. Ida 6 april , 2012 den 14:24 #

    Jag har hört talas om den där kalendern, så söt!

  8. Erica 6 april , 2012 den 16:02 #

    Hi hi! Jag tycker att den där kalendern är så söt. Jag ångrar lite att jag inte köpte en till mig själv, men jag misstänker att det kommer att bli godis och sötsaker i överflöd i påsk ändå. 😉 Jag hade dock ingen aning om att kalendern innehöll Lindt-choklad. Det tycker jag gör den ännu mer spännande.

    Glad påsk på dig! 😀

  9. jessica 6 april , 2012 den 19:44 #

    Hihi, vilken fin kalender!!
    Jag bor inte på Gunnarssons (skulle bli ruinerad;), men mitt emot=)

  10. Petra 7 april , 2012 den 15:13 #

    Va läcker

  11. Yohanna 7 april , 2012 den 22:59 #

    Såååå gullig Påskkalender!!! Aldrig sett den innan! Hur var chokladen/innehållet då?
    Svar: Vad KUL!! Ja då är vi ju verkligen lika beräknade!! Stämde det bra med det datum du räknat ut själv? Hur mår du????????????????????

  12. Jasmine 9 april , 2012 den 19:31 #

    Haha, så himla söt kalender! >.<

    Svar: Tack för ditt beröm. Ja, påsken har firats uppe i Stockholm och jag stannar dessutom en vecka till. Verkligen synd att vi missade varandra, jag hade gärna träffats.

    Kram

Kommentera

