Mormor har kommit till Indiska

4 Apr

11 svar to “Mormor har kommit till Indiska”

  1. Rinki 4 april , 2012 den 20:46 #

    Jag var inne på Indiska häromdagen och såg dessa saker också, är inte förtjust i allting men kopparna! Jag är störtkär! Fina bleka pasteller och det är den understa som jag gillar mest, men elefanten! Jag älskar elefanter, tycker att de är så himla söta.

    Såg bilderna från Stockholm, det ser ut som att du hade det bra! Jobbigt det där med klackarna, jag är dålig på att gå i klackar normalt sett, får lätt ont i ”fotdynan” eller vad den heter, där framme vid tårna.

    Sv: Ja, utställningen verkar väldigt spännande och hon verkar riktigt häftig, Anna Utopia Giordano, hon är ju så himla ung också, det känns härligt! Att det finns unga människor därute som bryr sig och tycker att detta är något att belysa.

    Förstår att du hade mycket att göra.

    Hur menar du, stå dem närmre? Är det inte bra just nu, eller bara ”helt okej”?

    Kram

  2. Rinki 4 april , 2012 den 20:48 #

    Glömde svara på det där med påsken, jag ska åka till mina föräldrar med E på fredag och äta middag, oftast brukar vi väl träffas på påskafton eller så, men i år blir det såhär istället, alla har saker för sig så det gäller att pussla ihop det. Men det blir nog väldigt trevligt i alla fall och så med pappas lammstek och potatisgratäng.

    Har du/ni några planer?

  3. Linda - ndaiL 4 april , 2012 den 21:22 #

    Åh va söta prylar!
    denna gången blir det bara några kilometer bort, vi har köpt hus 🙂

  4. Maria♣ 4 april , 2012 den 21:44 #

    Vilka söta prylar 🙂

  5. Carro 4 april , 2012 den 22:23 #

    Så söta!

  6. Jättefint! Jag hittade en sida och tänkte på dig direkt 😉
    http://www.pinkcakebox.com/
    Urgulliga saker!!

  7. Louise 4 april , 2012 den 23:51 #

    Så söta saker!

  8. Jonna 5 april , 2012 den 07:55 #

    Ja dem är super söta 🙂 Japp nu kan bebis komma när som 🙂 Mysigt !!! Tack va du är söt! kram

  9. Patricia♔ 5 april , 2012 den 09:37 #

    Tack det samma:) Vad ska ni hitta på över påsk? Har ni några traditioner?

    Stor kram

  10. MW design 5 april , 2012 den 16:01 #

    himla fint!

  11. Jasmine 9 april , 2012 den 19:19 #

    Telådan älskar jag. Jag införskaffar gärna en sådan.
    Kram

Kommentera

