Easterinspo

3 Apr

bildkälla: Weheartit

14 svar to “Easterinspo”

  1. Felicia 3 april , 2012 den 16:24 #

    Vilka finaaa bilder 😀

    puss

  2. Elena 3 april , 2012 den 17:50 #

    Nämen, vilka söta nu till påsken. 🙂

  3. Linda-Mamma till Alfred 3 april , 2012 den 19:30 #

    Påsk är nog den roligaste ”högtiden” att pynta till tycker jag! Jag har lag ut det lilla jag åstadkommit här hemma;)
    Jaa himla fina o riktigt gosiga nallar verkligen.Jippie idag är det tisdag då är det tv time!

  4. Sandra- Med Pojke I Magen 3 april , 2012 den 20:06 #

    SV
    jaa verkligen skumt. Förstår inte skillnaden mellan en spis och en stol.. haha jo men du förstår vad ja menar 😀
    Men nu funkar den, och tur är väl de, för att äta ute är inget som min ekonomi tillåter nu när ja är sjukskriven och köket renoveras :S
    Dessutom är en ullareds tripp bokad 😉

  5. tess 3 april , 2012 den 20:15 #

    Vad mycket fint! Tänk om jag hade en liten liten gnutta av den energin som skulle behövas till att göra sådär fina bakverk 😉

    Hur gick det med shoppingen då? Hittade du nå fint? 🙂 Kram

  6. Carro 3 april , 2012 den 20:28 #

    ååå så himla mkt fint!

  7. Anna 3 april , 2012 den 20:39 #

    Åh vad fina!

  8. Petra 3 april , 2012 den 20:57 #

    Åh så söta & fina
    allt väl?
    KRAM

  9. Så läckert 🙂 Hoppas du haft en bra dag!

  10. Helena 3 april , 2012 den 22:01 #

    Så söta bilder:)

  11. Thessan 3 april , 2012 den 22:25 #

    åå vad fina! Ja, Grattis till vinsten, ska försöka hinna posta henne i morgon, annars blir det på torsdag. Hoppas du har en bra kväll!

  12. sara 4 april , 2012 den 08:33 #

    tack! visst längtar man till lite mer värme! o sol o grillkvällar… 🙂
    jasså kallt i sthlm?

  13. Mathilde 4 april , 2012 den 09:09 #

    Jag vet tidningen är underbar. =D
    Blir alltid så sugen på att baka när jag kollar in din blogg, men jag får fan aldrig tiden att hinna med! =(

  14. Tessie 5 april , 2012 den 00:24 #

    Jösses vad söta och fina bilder, du som gjort och tagit bilderna!?.. 🙂

    Sv:
    Tack så mycket!!
    Nej det är inget på klistrat, det är jag som sminkat mig. Första gången jag provade och det blev resultatet, helt klart nöjd och kommer göra det fler gånger. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara! 🙂

    Jag har ju fått en present av Jonas redan, men den kommer jag får uppleva i maj. Vi ska åka bandit kryssning 🙂
    Sen av familjen var det mer pengar, och lite smått som mamma gjort själv 🙂

    Ja, det ska bli spännande och se om man får jobbet eller ej! 🙂

    Kram

Kommentera

