Kokboksutmaningens bidrag, tema Potatis

31 Mar

Här kommer bidragen för mars månads utmaning! Blev några potatisrecept ändå, trodde faktiskt inte jag skulle få så många så det känns som en knepig utmaning.

Imorgon avslöjar jag nästa månads utmaning, håll utkik!

Miss Vivi- Potatiskaka

Madelein- Ugnsgrillade potatishalvor

Hovkonditorn- Colcannon

Amy´s pieace of cake- Drottningkräm

jordgubbskräm

5 svar to “Kokboksutmaningens bidrag, tema Potatis”

  1. Rinki 31 mars , 2012 den 15:13 #

    Vilka fina bidrag, alla är verkligen superduktiga 🙂 beklagar att jag inte har varit vidare aktiv, varken på bloggen, med kommentarer eller i din utmaning, det måste verkligen bli skärpning från min sida.

    Otroligt fin magbild längre ned också, superfint, du ser jättevacker ut. Hur känner du dig? Roligt att du befinner dig i Stockholm just nu, jag hoppas att du får det jättemysigt här.

    Sv: Ja, tortellinisarna blev supergoda, jag är verkligen jättenöjd. Vi har faktiskt en väldigt bra relation skulle jag säga och det känns väldigt skönt, hade nog varit väldigt jobbigt annars.

    Hihi, ja en sådan där rosa cykel vore väldigt nice att ha, får väl kolla runt lite se om man hittar en sådan. Men antar att den i så fall skulle kosta rätt så mycket.

    Puss och Kram på dig!

  2. Ida 31 mars , 2012 den 15:15 #

    Potatiskakan skulle jag gärna smaka=)

  3. Thessan 31 mars , 2012 den 19:11 #

    Så fina bidrag! Du missar väl inte min nya amistävling och att vinnarna i den förra presenteras i morgon. Hoppas du har en fin lördag kväll. kram

  4. Anna 31 mars , 2012 den 19:46 #

    Tycker mycket om att ”hänga” på din blogg 🙂 Så mycket gott och mumsigt!
    Jag har min FÖRSTA egna tävling just nu, kika gärna in : http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se/2012/03/31/7643797-vinn-paskagg-smycken-hos-mig/

    Trevlig helg!
    /ANNA

  5. Thessan 1 april , 2012 den 11:22 #

    Vinnarna finns nu på bloggen, hoppas du får en fin dag!

Kommentera

