Testfredag v 13: Marabou Choco Moment

30 Mar

Marabou har kommit med en rolig nyhet. Eller ja det är en klassiker i ny form. Den smakar precis som Cloettas sportlunch men kommer i runda kakor som du kan se på bilden. Choco Moment är en perfekt kaka till kaffet och det räcker faktiskt med en då de är väldigt mäktiga. Denna kommer jag absolut köpa igen!

Kika in hos fina Linda för att se vad hon testar idag!

20 svar to “Testfredag v 13: Marabou Choco Moment”

  1. Sandra- Med Pojke I Magen 30 mars , 2012 den 12:43 #

    Välkommen hem 😀

    SV
    Ja tycker tiden går både snabbt och sakta… Tycker veckorna går fort, men samtidigt så känns de som jag varti gravid i en evighet…

    Hoppas du får en finfin vistelse här uppe 😀

  2. Linda-Mamma till Alfred 30 mars , 2012 den 13:54 #

    Mmm vad gottiga dom ser ut att vara!!Hoppas du får en riktigt fin helg nu gumms!

  3. Katarina 30 mars , 2012 den 14:18 #

    De här ser goda ut! Ha en fin helg!

  4. Heidi 30 mars , 2012 den 14:48 #

    Jag hoppas också på en bra helg, men så mycket kan jag säga att två tentor väntar på mej nästa vecka. 😦
    Så det blir nog till det att jag sitter och läser denna helg som jag är ledig. 😦
    Du skall ha en bra helg. 🙂
    Kram!

  5. Sanna 30 mars , 2012 den 14:50 #

    Mums, de såg riktigt goda ut 🙂 Såna ska jag ta och köpa!

  6. Petra 30 mars , 2012 den 14:56 #

    Varför måste dom ha nötter i allt bara. Spår av nötter i allt! Allergisk

  7. Felicia 30 mars , 2012 den 16:09 #

    Verkar kanongoooott.

    SV: nej det är fan itne lätt, men just nu känns det fan bra!!!!!!

    Chansen finns iaf 😉 ahha
    pusss

  8. Pernilla 30 mars , 2012 den 16:23 #

    Hehe köpte dem igår och provade, super goda ju =)
    Men håller med om att det räcker men en för dem var väldigt mätande…

    Ha det fint, kram kram.

  9. Isacs Mamma 30 mars , 2012 den 17:36 #

    Åååå då ska jag vara med! de står allt där hur man skall göra va? krma!

  10. Anna 30 mars , 2012 den 18:21 #

    De såg väldigt gott ut=)

  11. Carro 30 mars , 2012 den 22:44 #

    Vill ha!

  12. Thessan 31 mars , 2012 den 08:12 #

    vill bara säga att en ny amistävling har startat på min blogg, missa inte det!

  13. Emma 31 mars , 2012 den 08:12 #

    Dessa har jag faktiskt inte sett än i affären. Får hålla ögonen öppna nästa gång jag handlar. Hoppas du har det bra i sthlm!
    /E

  14. Jonna 31 mars , 2012 den 09:24 #

    Ja jag får packa den i helgen! Gud, bebis kan komma när som 🙂 Dock 4 v kvar, men man vet aldrig 🙂 idag blir de bäckebol och shoppa 🙂 kram

  15. malin-helena 31 mars , 2012 den 09:32 #

    Hihi.. jag såg dessa kakor på ICA här om dagen och tänkte ”de där kommer nog Eleonore eller Linda testa någon fredag” haha.. 😉
    Fint att de var goda med!

    Nu har det kommit upp lite bilder från resan, en del 1. Hhaa.. jag kände att det får bli några inlägg så man delar upp det lite Var som sagt en hel del bilder att gå igenom. *skrattar*

    Tack får sushi tipset! Jag har ju en kusin som jobbat i en sushibar, jag ska ta med mig henne när jag ska testa så har jag en expert med mig. 😉 Det känns säkrat så!

    Kramar!

  16. Josefine - En skärgårdsdröm 31 mars , 2012 den 19:32 #

    Ja verkligen 😀
    Så himla mysigt!! Men nu är det väl inte allt för långt kvar? 🙂

  17. Frida 1 april , 2012 den 00:06 #

    Oh det där såg gott ut! Har du smakat den nya Marabou ”black saltlakrits” som är i limited edition?..åh det smakar helt ljuvligt tycker jag 🙂

  18. Tessie 1 april , 2012 den 00:21 #

    Intressant och spännande! 🙂

    sv:
    Tack så mycket 🙂 Jag hade en fin födelsedag med Jonas och barnen ❤
    Hoppas din helg vart fin.. Kramar

  19. anniepiie 1 april , 2012 den 17:19 #

    Ser ju riktigt goda ut! 😀 SV: nää, det har du rätt i! 😛 Hoppas att du har haft en finfin helg. Fin bebismage du har btw! 🙂 hihi Kram

  20. Jasmine 1 april , 2012 den 22:55 #

    Åh, spännande! Du testar alltid så roliga produkter. 🙂
    Kram

Kommentera

