Frasig våffelbrunch

29 Mar

Jag fick ju inga våfflor på våffledagen men igår tog vi igen det, jag och fina vännen S, med en våffelbrunch. Det gräddades massa frasiga våfflor som sen åts med grädde och min nya favoritsylt, drottningsylt. Varför har jag aldrig ätit den tidigare, här har jag verkligen gått miste om något under snart 24 år i mitt inrutade jordgubbssyltliv! Våfflor kan man verkligen aldrig få nog av, man borde äta det året runt.

15 svar to “Frasig våffelbrunch”

  1. Petra 29 mars , 2012 den 16:24 #

    Åhh gott. Just ja drottningsylt, vad är de nu det är gjort av för bär?

    Ja babysim är så himla mysigt.
    kram

  2. carrå - mamma till Isabella och gravid 29 mars , 2012 den 18:14 #

    Ja det har vi verkligen gjort men hoppas de vänder nu!.
    Tack, hoppas ni med får det! 🙂

  3. Thessan 29 mars , 2012 den 20:06 #

    så gott det ser ut! Gör du nåt kul i kväll? jag virkar på vinnande amisarna och kollar på tv =)

  4. Sofia 29 mars , 2012 den 20:34 #

    Gott! Jag kan dock säga att man kan få nog av våfflor. 😉 Efter att ha jobbat två säsonger och sålt våfflor på Liseberg är man inte jättesugen. haha

  5. Carro 29 mars , 2012 den 20:34 #

    Gooott!

  6. Nadja 29 mars , 2012 den 20:48 #

    God kväll! Allt bra? =)

    Kram

  7. Ann-Helen 29 mars , 2012 den 21:38 #

    Yummie yummie med våfflor! Jag fick mina i helgen jag. men drottningssylt va längesen jag åt, kanske får grädda en ny omgång och smaska sådan sylt och se om det funkar lika bra 😉

    sv: Ja visst är det kul med pyssel. Och JA! Pärmen me dbeprövade recept väller över. Får nog utöka till att dela upp i flera pärmar med olika teman ”Kött” ”Fisk” ”Bakverk” mm… Får spåna vidare lite på detta tror jag!

  8. Katarina 29 mars , 2012 den 21:45 #

    Vad roligt att du vill se mer bröllopsbilder. Snart så 🙂

  9. Vad gott det ser ut!!

  10. Mathilde 30 mars , 2012 den 08:41 #

    SV: ja det blir ofta så för mig med. Känns helt fel att ha på samma två dagar i rad. Som om man inte har flerkläder eller inte har någon fantasi! =D

  11. camilla 30 mars , 2012 den 08:43 #

    haha jordgubbs sylten och jag hänger fortfarande ihop:P
    hur känns de att vara i sthlm? har du hunnit med mkt?:D

    åå ja de får jag göra 😀 har du ngt tips på vad man kan göra mer? så jag kan locka med annat än glass för att åka dit menar jag?:P
    kraam

  12. sara 30 mars , 2012 den 08:48 #

    MUUUMS!!!
    Ja prova o gör det lovar du blir inte besviken såå gott! speciellt med flingsalt på 😉

  13. Thessan 30 mars , 2012 den 09:28 #

    det är nästan så att det är svårt att inte avslöja något =) Men jag ska hålla det hemligt ett tag till men kika in på bloggen under helgen, någon gång då kommer inlägget upp. Hoppas du får en toppen dag!

  14. Tess 3 april , 2012 den 22:52 #

    åh jag dör så gott det ser ut 🙂

  15. Dilin 4 april , 2012 den 22:31 #

    gott! 😀

Kommentera

