Äntligen till Sthlm idag!

29 Mar

Idag åker jag till Sthlm! Som jag längtat, jag har ju inte varit ”hemma” sen i September så nu har jag riktig Sthlmsabstinens. Ni har säkert sett mitt inlägg med alla butiker och caféer/restauranger jag tänker besöka och då vet ni att jag har massa kul framför mig!

Förutom att träffa familj och vänner ser jag mest fram emot att bebisshoppa! Jag tänker springa i massa roliga butiker för att hitta kläder, dregslisar, första nallen och massa annat sött och gulligt! Tur att jag bara reser med halvfull resväska så jag får plats med allt. Självklart kommer ni få se allt fint när jag kommer hem. Jag kommer inte blogga så mycket, kommer ju lägga in ett inlägg lite då och då men blir nog inte att svara på kommentarer förrän jag är hemma på tisdag!

En jämförelsebild mellan v 7 till v 27, tänk så mycket som kan hända på 20 veckor. Nu är det bara 13 lååånga veckor kvar!

 

18 svar to “Äntligen till Sthlm idag!”

  1. Anna 29 mars , 2012 den 10:22 #

    Fina magen. Tänk vad fantastisk kroppen är.
    Lycka till med all rolig shopping nu!

  2. Felicia 29 mars , 2012 den 10:44 #

    ÅHmmeen du ska hit, vi kanske stöter p varandra i vimmlet vem vet? Superfin är magen.. wiiieee
    puss

  3. jessica 29 mars , 2012 den 12:02 #

    ha det fantastiskt i sthlm och var rädd om fina magen=)). Provar receptet nu då;)

  4. Ann-Sofi MATSAFARI 29 mars , 2012 den 12:14 #

    Gud vilken söt tatuering du har! Ha så skoj i Stockholm och klappa bäbisen från mig;)

  5. Linda-Mamma till Alfred 29 mars , 2012 den 12:27 #

    ÅH så fin lilla magen är!
    Kul med massa shopping hörru! Jaaa underbart med grillat men lite kallt är det fakttiskt ute nu=( Kyligt i vinden=(

  6. Carro 29 mars , 2012 den 12:45 #

    Här händer det grejer ser jag! Mysmage!
    Ha nu så kul!!

  7. Evelina Hellström 29 mars , 2012 den 13:00 #

    åh vilken fin Bebismage du har! längtar tills jag blir gravid igen!

  8. Patricia♔ 29 mars , 2012 den 13:02 #

    Fina bebismagen:)
    Ha det så skoj i Sthlm nu och jag hoppas du hittar massa fina saker.

    Tack gumman. Tycker så om den där dalahästbilden så den fick pryda kalenderns framsida. Är dock lite besviken att man inte kunde bestämma mer inne i själva kalendern, men man kan ju inte få allt^^.

    Sant att de låter rätt feta, men om man inte äter våfflor varje dag så kanske det där inte är så farligt hihi.

    Kram

  9. Emelie, Mamma till David och Gravid 29 mars , 2012 den 13:27 #

    Fina magen! 😀 Snart dags för mvc? Eller du kanske redan har varit där? 🙂

    Sv: Vi har inte heller skaffat någon amningskudde än. Tänkte be sambon köpa när han är nere i ullared 🙂 De brukar vara ganska dyra, men därnere kostar de ca. 140 kr! Ett kap. Annars får man nästan räkna med några hundra till. Annars kan man köpa en stor kudde som ger ungefär samma funktion. Tycker det ska finnas amningskuddar på ikea 🙂 För du har väl ganska långt till ullared?
    Kram

  10. Vivi 29 mars , 2012 den 13:43 #

    Hmm ja ..man ser ju faktiskt att cupcaken har blivit lite större ;P
    Hi hi …fina magen ! Ta hand om dig nu på resan! Kram

  11. Pernilla 29 mars , 2012 den 17:23 #

    Fina du, jaa det händer saker varje vecka 🙂

    Förstår att det känns lååång tid kvar, men du ska se att snart är ni där.

    Ha det nu så bra i storstaden och så mys att bebisshoppa, ska bli skoj att se vad du handlat sen.

    Kram kram.

  12. Emma 29 mars , 2012 den 18:51 #

    Passa på att njuta av din fina mage!!

  13. Helena 29 mars , 2012 den 20:54 #

    Så gulligt!!! Jag tycker det är så vackert med gravidmage. Passa på att ta några riktigt vackra gravidbilder som du har som minne sen. Hihi…ser att cupcaken också växer:)

    Det kanske är dax med ett Karlskrona besök. Jag har inte varit där på två år 😦

    Ha nu jättehärliga dagar i Stockholm. Jag srer fram mot nya inlägg när du är tillbaka hemma igen.
    Må så gott fina du!:) Kramar

  14. sofie mumsfillibaba 29 mars , 2012 den 22:25 #

    Tur att bebiskläder tar så lite plats!:) Härligt att åka ”hem”! Undrar hur stor cupcaken blir?!:)

  15. tess 29 mars , 2012 den 23:12 #

    Så fin mage så =) Men nu kommer det går fort ska du se! Dagarna kommer rusa iväg och magen kommer växa i en jäkla takt hehe. Så var det då för mej. De senaste veckorna har magen vuxit nå otroligt, från dag till dag så märker jag skillnad. Börjar samla på mej vatten nu oxå… Fötterna är större och förlovningsringen kommer nog inte kunna sitta kvar på fingret så länge till. Men snart så, snart är den här tiden förbi och då börjar ett nytt liv. Med en bebis!!! Herregud vad jag längtar 🙂
    Jag känner mej faktiskt väldigt redo nu. Allt är mer eller mindre klart här hemma, och på söndag jobbar jag sista dagen innan jag går hem på semester under hela april. Sen är det tänkt att bebisen kommer 😉 Det enda jag inte känner mej beredd på är själva förlossningen.. Det känns fortfarande långt bort, och jag vet inte riktigt hur jag ska förbereda mej på en smärta som jag aldrig upplevt tidigare, och en så pass stor livsförändring som det kommer att medföra. Ibland känner jag mej jättestressad över det, men ibland känner jag bara att jag får ta det som det kommer. Så på ett sätt hoppas jag att bebisen kommer lite tidigare än beräknat, så att jag inte är så jäkla förberedd lixom hehe. Hur känner du då? Känner du dej redo att bli mamma? Och känner du att ni har köpt och fixat i ordning allt som behövs inför ankomsten? 🙂

    Välkommen tillbaka till Stockholm föresten!! 🙂 Hoppas att du hittar en massa fint och roligt till bebisen nu! KRAM!

  16. Amy's piece of cake 31 mars , 2012 den 14:35 #

    Mysigt att åka till storstan och träffa mamma! 🙂 Ha det helt underbart och njut massor, kram!

  17. Jasmine 31 mars , 2012 den 20:05 #

    Du börjar ju bli riktig tjockis! >.<

    Roligt att du ska till Stockholm. Hoppas att det blir en lyckad vistelse och att du hittar mycket fint till bebisen.

    Svar: Jag får väl fjäska till mig ett besök i skärgården av min pojkvän. ;P

    Ta vara på dig.
    Kram

  18. Isacs Mamma 1 april , 2012 den 21:35 #

    Men titta! 😀 de e ju bebis!

Kommentera

