Påminnelse om kokboksutmaningen

27 Mar

Mina vänner, nu är det bara två dagar kvar av denna månads kokboksutmaning! Än har jag bara fått ett bidrag så kom igen och skicka innan det är försent. Denna gång är det lite speciellt, jag åker till Sthlm på torsdag och skulle därför vilja ha in bidragen innan 12.00 den 29 mars!

Klicka er in via bilder för mer info om utmaningen!

9 svar to “Påminnelse om kokboksutmaningen”

  1. camilla 27 mars , 2012 den 10:49 #

    hoppas du får in lite flre bidrag:)
    hur har helgen varit?

    ja de va supermysig 😀
    hoppas allt är bra med dig? kraam

  2. Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik 27 mars , 2012 den 12:21 #

    Ja visst är de snygga? 😀 Haha jadu kikar på hemsidor 😀 Jag hoppas vädret bara blir varmare och varmare nu så att man kan ha alla fina sommarplagg! 😀

  3. Felicia 27 mars , 2012 den 12:36 #

    En lite speciell spännande utmaning känner jag :O

    pusss

  4. Thessan 27 mars , 2012 den 13:56 #

    Hoppas du har en solig å fin dag

  5. Sandra- Med Pojke I Magen 27 mars , 2012 den 15:03 #

    Åhh våfflorna såg ju supergoda ut!!!

    SV
    Kaffebryggaren är toppen 😀

  6. LIENE 27 mars , 2012 den 15:46 #

    sv: Jag gillar också den:D

  7. Josefine - En skärgårdsdröm 27 mars , 2012 den 15:51 #

    Haha, det är ju helt sjukt! 😛 Man kan ju undra vad man behöver allt till? ;D
    Hur är det med magen förresten? Växer och står i? 🙂

  8. Vivi 27 mars , 2012 den 16:21 #

    Jag fixar det ikväll! 🙂 Kram

  9. Amy's piece of cake 28 mars , 2012 den 23:36 #

    Jag har ett bidrag men har inte hunnit göra inlägget klart… hur sent får jag bidra? Hade räckt till kl 16 imorgon, är det försent?

Kommentera

