Testfredag v 12: Bravo Äpplesin

23 Mar

Våren är äntligen här, för att stanna också hoppas jag. I och med de varmare temperaturerna byter man gärna fikavanor, teet byts ut till kalla juicer. Så denna vecka har jag valt att testa en av Bravo nya smaker.

Denna vecka testar jag Bravo Äpplesin, en juice som smakar just äpple och apelsin. Två väldigt klassiska smaker som inte tidigare slagits ihop på detta sättet. Jag måste säga att detta är en av mina favoritjuicer, den smakar mycket av både apelsin och äpple och det är en klockren kombination. Nu ska man bara testa andra roliga smakkombinationer också, hur låter inte Hallon/Päron?

Vad har finaste Linda testat denna vecka? Stort grattis till din son som fyllde 1 år i onsdags, tänk så fort de små växer!

13 svar to “Testfredag v 12: Bravo Äpplesin”

  1. Mathilde 23 mars , 2012 den 16:23 #

    SV: jag vet, älskr sushi.. sorry för det sega svaret..

    Jag har inte hunnit påsk pynta men det blir nog till helgen. jag gillar att pynta och pyssla gör det bara inte så ofta. =( har inte tid…

  2. Carro 23 mars , 2012 den 17:14 #

    Men, haha, nej, jag älskar namnet på den!! 😀

  3. Jasmine 23 mars , 2012 den 18:14 #

    Jag tycker att Bravo har goda juicer, framför allt har de spännande smaker.

    Svar: Visst är det så. När man inte har möjlighet att ses varje dag blir tillfällena i varandras närhet något att ta extra tillvaro på. Jag fick en kommentar som påvisar att man verkligen uppskattar tiden man har tillsammans om den är begränsad, jag tror att det kan ligga sanning i det, vad tror du?

    Haha, precis. Stora punschrullar ska det vara, annars får jag inte nog av det goda.

    Hoppas att du får en skön helg och att du njuter av det fina vårvädret som Slipsen skrev om så fint.
    Kramar

  4. Felicia 23 mars , 2012 den 18:33 #

    Den verkar ju god? varför har man inte tänkt på det, haha jag som liten brukade dock blanda båda haha!

    puss

  5. Art By Tina - Konst & Fashion 23 mars , 2012 den 18:55 #

    Äntligen! Jag brukar nämligen blanda just dom två=)

  6. kajsa 23 mars , 2012 den 19:34 #

    Den juicen är så himla god tycker jag 🙂 två favoriter i en!!

  7. Elin 23 mars , 2012 den 19:36 #

    ja precis! det är så jag tänker oxå! jag kände den senaste tiden inom mig att jag faktiskt skulle må bättre själv! men det blir ju alltid en chock ändå när det händer! :/
    Va härligt att ni mår bra! 🙂
    kram kram

    mmh, gott!!

  8. Pernilla 23 mars , 2012 den 19:44 #

    Den juicen har vi smakat och vi gillar också den =)

    Hoppas du får en fin helg i vårvädret. Kram kram.

  9. Sofia 23 mars , 2012 den 20:31 #

    Låter ju supergott! 🙂

  10. Tessie 23 mars , 2012 den 21:22 #

    Härligt med nya samker som funkar bra tillsammans! 🙂

    Sv; japp, den 28e blir jag 25år. Får se vad som händer, nått på kvällen blir det med Jonas iaf, någon öl på ett av mina favvo ställen! 🙂

    Hoppas du har en bra helg.
    Kramar

  11. Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik 23 mars , 2012 den 21:39 #

    Japp det är samma 😀 tack så mycket visst är det snyggt 😀

  12. Mickan, Gravid v. 39 23 mars , 2012 den 21:49 #

    Så spännande! Den måste jag testa nån gång! 🙂

  13. ☆MISS BOHOLM☆ 24 mars , 2012 den 11:31 #

    Åh det lät som goda kombos! Måste testa. Brukar göra egen färskpressad juice hemma i vår råsaftscentrifug, morötter, äpple och apelsin är hur god som helst 🙂
    Kommer ihåg när Festis hade provsmak på en ny smak som skulle ut på marknaden…lakrits/citron. Bläääää den var jätteäcklig och smakade som svart, äcklig sörja. Usch! antar att det var därför de hade provsmak för den kom aldrig ut på marknaden sen 😉

Kommentera

