[bak]tanke med LCHF Trollet

21 Mar

Vem är tjejen bakom LCHF Trollet?

Heter Jessica, är 42 år, jobbar som servitris och har gått ner 20 kg med Lchf efter att ha varit ”tjockis” hela livet. Gillar sin familj, sina vänner, resor och poker. Önskar att hon kunde mer om vin och data. Är en glad latmask=))

 Ditt första mat/bakminne? 

-Vi (jag och min lillebror) bakade ofta bullar med mamma.

 Om du var en maträtt, vilken?

-Gräsbetad, hängmörad entrecote med hemslagen bea.

 Vilket är ditt bästa lchftips? 

-Håll det enkelt och rent. Kött fisk fågel ägg och skaldjur med smör.

 Vem inspirerar dig mest? 

-Kostdoktorn och min kompis Mia

 Vad lagar du helst inom LCHF? 

-En grillad karrebit med ett gott kryddsmör. enkelt, gott & billigt!

7 svar to “[bak]tanke med LCHF Trollet”

  1. Felicia 21 mars , 2012 den 16:12 #

    kul, och sen blev jag hungrig!

    SV: haha inte riktigt hade ju skola… segt. är typ överpigg nu för at jag är trött! haha 😀 men hur kul som helst hade jag det!
    puss

  2. Ninni - Foto & Vardag 21 mars , 2012 den 16:50 #

    sv. 1000 tack :)~

    så läckert och gott det där såg ut då, nu vart man hungrig -_-

  3. carrå - mamma till Isabella och gravid 21 mars , 2012 den 18:30 #

    Ja det är det verkligen!. Ja gud tiden går sjukt snabbt! jag tycker fortfarande min lillebror är en liten 12åirng men han är 18 och övningskör liksom, shit pommfritt 😛 haha

  4. Thessan 21 mars , 2012 den 19:15 #

    Tack, ja jag hoppas att han kommer tycka om den =) Hoppas du har haft en fin dag!

  5. Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik 21 mars , 2012 den 19:53 #

    Ja men precis 😀 sommaren är det enda jag längtar efter just nu haha tragiskt!

  6. Fnulan 21 mars , 2012 den 20:32 #

    Mums jag håller med, en bit kött klarar jag mig fint med! MUMS

    • jessica 24 mars , 2012 den 01:32 #

      Glöm inte det goda kryddsmöret;)

Kommentera

