Det vuxna påskägget

20 Mar

14 svar to “Det vuxna påskägget”

  1. petra 20 mars , 2012 den 16:54 #

    Så läckert. Gillade de färgade faten. Kram

  2. Thessan 20 mars , 2012 den 18:26 #

    Tack! Hade supermysigt igår å har det lika bra idag =) Mitt akuta virkprojekt är färdigt så just nu virkar jag otroligt nog inte på någonting, men det dröjer nog inte länge förrän jag börjar igen. Vad det är som jag har virkat på idag kan jag inte avslöja än =) Hoppas du har haft en toppen dag

  3. Michaela 20 mars , 2012 den 19:45 #

    åååh..vilka härliga prylar! en vuxen-chockladkalender brukar jag sakna vid jul. hittar bara dom där billiga för 12 kronor 😉

  4. kajsa 20 mars , 2012 den 20:19 #

    fina saker! påsken är så mysig 😀

  5. tess 20 mars , 2012 den 20:30 #

    Marsipanägget hade jag kunnat ta 😉 Älskar verkligen marsipan, hehe

    Okej.. Min bm tar blodprov vid varje besök och kollar järnvärde och mitt blodsocker. Så det kanske inte behövs då.. Allt har som tur är sett bra ut hittills, men jag har haft ett otroligt jobbigt sötsug de senaste veckorna som typ inte går att styra över!!! Så jag hoppas verkligen att allt ser bra ut vid nästa besök också… Kram!

  6. Tessie 20 mars , 2012 den 23:03 #

    Jag gillade faten! 🙂 Super fina..

    Sv:
    Ja, det är roligt att sitta och små pyssla lite i bland! 🙂 Blev en hel del ikväll med..

    Ja men precis, får se när han har tid att göra det bara! 🙂
    Kram

  7. Fina Frun 20 mars , 2012 den 23:42 #

    Påsen från Lagerhaus måste jag ju köpa!

  8. Tack, ja storasyrran slocknade i soffan redan vid halvsex 😛

    Vad mysigt att få läsa baby-update med 🙂

  9. Marcus Å 21 mars , 2012 den 07:07 #

    Bra tips. Tiden går snabbt nu, snart påsk ju! hehe
    Kram

  10. Johanna 21 mars , 2012 den 07:55 #

    Vilka söta! 🙂

    Vi lottar nu ut en av våra TAVLOR 🙂

    Var gärna med i vår tävling! Vinnaren får en tavla och en publicering på bloggen. Gå in på:
    http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html

  11. Nadja 21 mars , 2012 den 09:22 #

    Tack. =) Ja det är livet. =) Men jag älskar att jag fortfarande kan baka och njuta av att se släkt, familj och vänner äter av mina kakor. =)

    Ja men har du några ideer om hur du vill ha ditt bröllop i framtiden? =)

    Kram

  12. Linda - ndaiL 21 mars , 2012 den 20:35 #

    Mysigt med påsksaker!
    Det här året blir det inget påskpynt alls här hemma då vi flyttar veckan efter 🙂

  13. sofie mumsfillibaba 21 mars , 2012 den 22:00 #

    Vilka fina grejer! Den där påsen är helt klart roligare än ett ägg!

  14. Erica 27 mars , 2012 den 20:12 #

    Jag tycker att påskkalendern från Lagerhaus är så fyndig. Ha ha! 🙂 Faten från Indiska var för övrigt väldigt fina. 🙂

Kommentera

