En klassisk Sarah Bernhardt

18 Mar

Självklart köpte vi med oss fika igår från Tre G, man kan ju inte gå in där på bara mässan utan att köpa med sig något gott. Gubben njöt av en sista wienersemla för säsongen medan jag tog en Sarah Bernhardt med massa god fyllning. Gud som jag kommer sakna våra tre Gylles konditorier/caféer när jag lämnar stan i höst.

14 svar to “En klassisk Sarah Bernhardt”

  1. Thessan 18 mars , 2012 den 10:38 #

    Sååå gott det ser ut! Ha en fin söndag!

  2. Johanna 18 mars , 2012 den 10:40 #

    sv;Tack vad snällt! 🙂 jo det är kul att dela med syster! 🙂 en del tycker vi är lika och andra inte.

    Måste bara säga; vad gott det ser ut!! 🙂

  3. Patricia♔ 18 mars , 2012 den 10:50 #

    Jag har inte sett något av Kvarteret Skatan innan, så jag visste inte riktigt hur det var, men trailen till filmen var så rolig så vi blev allt sugna på att se den och ja, hysterisk och överdrivet var det, men skoj ändå:)

    Mysigt med lite minibröllopsmässa. Funderar ni på att gifta er?^^

    Kram

  4. Katarina 18 mars , 2012 den 11:07 #

    Fina bakelser!
    sv: halloncurden är köpt och av märket Cottage Delight (uk).

  5. Nadja 18 mars , 2012 den 11:33 #

    Bullar är så gott och perfekta med ett kall glas mjölk. =)

    Jag har legat i magsjuka ända sedan i torsdags. =(

    Så har ni planer på att gifta er? =)

    kram

  6. Linda-Mamma till Alfred 18 mars , 2012 den 11:33 #

    MMMMM jösses dom där är så goda!
    Ja får hoppas det;)Här är det sjukstuga, men det börjar bli på bättringsvägen..tack & lov!
    Jaaaa GUD vad goda dom var!Jösses sådana blir det varje helg här framöver…mohahaha!

  7. cassie 18 mars , 2012 den 11:43 #

    SV: BLommorna där i e jätte fina sen blir säkert nyfikna så tänkte få lägga ut lite bilder från dom ^^ Nej det har jag inte än. Köpte bökerna för se vilka värktyg man kan behöva.

  8. Coquina 18 mars , 2012 den 12:27 #

    Mums vad gott =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

  9. Ida 18 mars , 2012 den 13:46 #

    Mumsigt värre!

  10. Mathilde 18 mars , 2012 den 14:34 #

    Ja eller hur, de är riktigt synd! Som tur är så får man ju snart lön. =)

    Hoppas din helg är bra, tycker det är så synd bara att den går så fort. =(

  11. Amy's piece of cake 18 mars , 2012 den 14:55 #

    Yum, härliga bilder. Njut nu när du kan äta massa sådant 😉
    Så härligt att höra om dig och magen. Det är så underbart att vara i det välsignade tillståndet… som sagt njut och kom ihåg allt 🙂 Jag skrev en graviddagbok (nåja åtminstone första gången, andra gången var man ju mer van så att säga!).

    Söndagskramar till fina dig!

  12. Sofia 18 mars , 2012 den 21:04 #

    Oh wow vad gott det där såg ut. En semla hade inte vart fel. Men det blir nog ingen mer för mig i år.

  13. Helena 18 mars , 2012 den 21:44 #

    Vad skönt att du mår bättre idag!:) Tack för dina fina kommentarer som du alltid skriver till mig…så roligt att läsa:)
    Nu får du snart ha lite bebisuppdaterning igen.Det är så roligt att föjla. Kramar:)

  14. Petra 19 mars , 2012 den 21:06 #

    Mm sugen blir man ju

Kommentera

