Minibröllopsmässa på Tre G

17 Mar

Idag har det varit minibröllopsmässa på Tre G här i stan. Självklart var jag där iaf en snabbis(trotsade förkylningen och tog mig ut) för att titta och inspireras. Än är det inte tal om något bröllop för vår del men alltid kul att kika och få idéer. Bland utställarna kunde man finna lokala butiker och företag bl a Gylles själva(tårtor, bakelser, snittar, macaroons etc), Simsalabim(Panduro, inbjudningskort, namnskyltar etc), Lindoffs blommor(blomsterarrangemang och buketter) och Caila (virkade smycken och kronor).

Självklart var jag mest intresserad av tårtorna, vilka skapelser!

16 svar to “Minibröllopsmässa på Tre G”

  1. Thessan 17 mars , 2012 den 16:30 #

    Tack! Fast det är ju ni som gör jobbet =) Oj vilka fina tårtor!! Hoppas du har en bra helg!

  2. Emelie, Mamma till David och Gravid 17 mars , 2012 den 16:35 #

    Ser så otroligt gott ut! 😀

    Sv: Hoppas förkylningen blir bättre! Sonen har precis varit sjuk så jag hoppas att vi slipper dessa jobbiga sjukdomar ett tag iallafall. Vad jag längtar till sommaren! Nu får det allt ta och bli juni månad 🙂 Eller vad tycker du?
    Kram

  3. Åh vad fina 🙂
    Jag förstår att Vivi valde dig förresten, man blir så glad av att kika in hos dig!! Du är dessutom så himla empatisk och omtänksam!

  4. kajsa 17 mars , 2012 den 18:40 #

    vilka tårtor!! skulle inte vara helt fel att ha de på sitt bröllop, om man nu gifter sig =)

  5. camilla 17 mars , 2012 den 19:58 #

    det är verkligen inga dåliga grejer de knåpar ihop:) har du ngn föreställning om hur du hade velat att din tårta skulle se ut? smak osv?:)

    hihi vad kul:) undrar om den chokladen är god? om jag fatta de rätt har den funnits tidigare?

    Hoppas din lördag vart trevlig 😀 kraam

  6. Helena 17 mars , 2012 den 20:43 #

    Det är nästan så att jag blir giftassugen:) Den vita och rosa tårtan hade definitivt passat bra in där.
    En sån våningstårta hade jag aldrig vågat ge mig på att baka efter min lilla olycka i köket sist:))

    Hoppas du mår bättre från din förkylning! Kramar

  7. Sabina 17 mars , 2012 den 21:51 #

    Har Karlskrona panduro?

  8. Anna 17 mars , 2012 den 21:54 #

    Åh vad roligt med bröllopsmässa!

  9. Fnulan 17 mars , 2012 den 23:55 #

    Jag vill inte gå på mässa, jag vill gifta mig!

  10. Fina Frun 18 mars , 2012 den 04:19 #

    oj oj vilka vackra tårtor!

  11. Petra 18 mars , 2012 den 08:08 #

    Ojdå vilka fina tårtor. gillade även de små bakelserna , hjärtana.
    Hoppas att din förkylning e bättre idag.
    Kram
    Ha en bra dag

  12. Marcus Å 18 mars , 2012 den 08:52 #

    I dag blir det att springa en tävling, första för året. Hur är det med dig då? 🙂
    Kram

  13. jessica 18 mars , 2012 den 11:44 #

    Tårtan till höger är vansinigt vacker… ganska ren, det gillar jag=)
    Jo, jag äter bara goda grejer;) När kommer nästa utmaning då?? Hur länge håller denna på??

  14. Pernilla 18 mars , 2012 den 11:54 #

    Åhh så fina, ser mumsiga ut också =)

    Låter inte skoj att du är förkyld, hoppas det blir bättre snart. Kram.

  15. Carro 18 mars , 2012 den 12:54 #

    Så himla kul att gå på mässa.

    Ja, det är ju så gott med tobleronefondue och många har rek den så var bara tvungen art testa nu 🙂

  16. anniepiie 19 mars , 2012 den 08:44 #

    Wow va fina tårtor! 😀 Kul att gå på en sån mässa! 🙂 hihi Hoppas att du har en bra start på veckan nu vännen. Kramis

Kommentera

