Inspiration: Latte art

17 Mar

bildkälla: weheartit

14 svar to “Inspiration: Latte art”

  1. Katarina 17 mars , 2012 den 10:08 #

    Verkligen imponerande!

  2. Johanna 17 mars , 2012 den 10:16 #

    Tack! 🙂 Jo det är jag och min tvillingsyster som har bloggen ihop, och vi tecknar båda två 🙂
    vilka vackra kaffe latte!

  3. Sabina 17 mars , 2012 den 10:46 #

    Wow!!!! Hur gör man en sådan?

  4. Frida 17 mars , 2012 den 10:56 #

    Åh så fint, det gör ju det ännu mer frestande att dricka när det ser ut så 🙂

  5. Nadja 17 mars , 2012 den 11:51 #

    Ja det gick snabbt och fort. =)

    Ja men precis men där var verkligen en tröja jag önskar jag hade köpt dubbelt av. =(
    Vi hade bebis planer förra året men det fick vi lägga på is.Blev så sjuk att jag fick börja med min medicin igen och den får man inte bli gravid på. =(

    Vad händer ihelgen? =) kram

  6. Alicia 17 mars , 2012 den 12:45 #

    Ja jisses så fina lattar!

  7. Felicia 17 mars , 2012 den 12:52 #

    Så jäkla mycket balla konstverk måste man säga!

    puss

  8. Felicia 17 mars , 2012 den 12:52 #

    Så jäkla mycket balla konstverk måste man säga!

    SV: JAAA det startar idag, ska bli så kuul 😀
    puss

  9. Art By Tina - Konst & Fashion 17 mars , 2012 den 13:05 #

    Jag vill dricka en kaffe-katt=)

  10. Petra 17 mars , 2012 den 13:36 #

    Så imponerande! Vill oxå dricka kaffe men blir väl aldrig så pass vuxen. ha ha

  11. Alexandra - kärlek på tallrik 17 mars , 2012 den 13:48 #

    Nej ÅÅÅH vad söta! Älskar apan och katten; har mest sett löv och sådant förut (vilka också är jättefina såklart, men inte lika söta) 😉 Håller med Petra – nästan så att man vill börja dricka kaffe för att få en kopp snygghet 😉

  12. Mamma till William och Wilma 17 mars , 2012 den 22:19 #

    God kväll söta..Vilka fina kaffe latte mönster…:) Vill med kunna göra såna fina mönster..:)
    Nädå min prins kör med vanliga mjölk produkter men inte mjölk eller jooggi endast…laktos har jag slutat med för ja blev bättre i kroppen efter graviditeten med min tös så det är skönt…snart så kan vi ge han vanlig mjölk i glas o testa men tar det längre fram..kram kram

  13. Lisa - Kreativ bakning ♥ 18 mars , 2012 den 08:59 #

    sv: Ja och det bästa är att den nästan bara smakar jordgubb 🙂

    Oj, hur sjutton kan man göra en katt sådär??

  14. Wow, älskar katten högst upp! =D

Kommentera

