Testfredag v11: Delicatos små dammsugare och bollar

16 Mar

Äntligen har Delicatos minisaker kommit hit! Därför har jag beslutat mig för att testa dem medan Linda testar Cheez Twisters som jag redan testat tidigare.

Nu till dessa små godbitar! För det är precis vad de är, små mumsbitar att avnjuta när man bara är sugen på något litet. Att ta en av varje av dessa är perfekt då. De smakar precis som orginalstorleken av delicatobollarna och dammsugarna som man bara älskar. Det är ju svårt att bedömma av bilder hur litet något är därför la jag teskeden bredvid.

22 svar to “Testfredag v11: Delicatos små dammsugare och bollar”

  1. Mamma till William och Wilma 16 mars , 2012 den 16:13 #

    God eftermiddag söta..Så gott med de kakorna..nu är jag sugen på dem med..hihi..
    Hoppas att du får en fin helg..Jag måste ju säga att min son kan äta allt som vi med äter nu så det är skönt…men har inte börjat ge mjölk eller joggi upp endast för det är inte säkert att han klarar det men än går det jätte bra..Ha en fin fredag..kram

  2. maya 16 mars , 2012 den 16:20 #

    åååh lagom för mig:)

  3. Linda-Mamma till Alfred 16 mars , 2012 den 17:05 #

    ÅH dom ser ju alldeles ljuvligt goda ut!! ÅH vad Cheese Twisterz var goda= inlägget uppe!

  4. Thessan 16 mars , 2012 den 17:11 #

    ååå sånna där har jag oxå hemma fast i virkat format =) Ha en toppen kväll!

  5. Lotta, mamma till Lucas 16 mars , 2012 den 17:12 #

    Mmm vad perfekt med lite mindre bitar!

    Sv: Kul du gillade min blogg! Snart kommer det en ny å personlig design med =)

    Trevlig kväll!

  6. kajsa 16 mars , 2012 den 17:45 #

    dom är så söta, o goda =)

  7. Pernilla 16 mars , 2012 den 18:45 #

    Mm det ska bli super mysigt, längtar massor =)

    Mums så gott, ibland är det bara det där lilla man behöver och då är nog dem mumsbitarna perfekta!!

    Ha en toppen helg, kram kram.

  8. Jennie & FrökenFlis 16 mars , 2012 den 18:51 #

    skulle provat dessa häromdagen men det blev aldrig av, men jag kan tänka mig att dom är goda och små och söta 🙂

    Kramar

  9. Anna 16 mars , 2012 den 19:01 #

    Mm så gott. Har testat de små chokladbollarna tidigare, goda.

  10. Petra 16 mars , 2012 den 20:03 #

    perfekta små mumsbitar. Måste jag testa.

    Ja de är skönt att ha mamma så nära. Ger en styrka. sen har jag en mkt förstående o stöttande sambo. De hjälper oxå en hel del.
    Mm den var god den glassen igår. Du gjorde mig glad när du sa att den var tillbaka

    Ha en fin fredag
    kram

  11. Tack, ja det är kanon att vara tydlig!
    De där småbitarna har jag sett 🙂

  12. Sanna 16 mars , 2012 den 20:21 #

    *svar* Ja verkligen härligt, får hoppas att helgen bjuder på lika fint väder!

    Ha en fin helg!

  13. cassie 16 mars , 2012 den 20:43 #

    Jag har testat dom också och jag gillar dom stora bättre xD
    SV:ja dom böckerna har jätte fina blommor som man kan göra. ska ta lite kort ur dom i helgen om jag hittar sladen till miin mobil så jag kan få bättre bilder^^ Tack så mycket hihi xD

  14. Mickan, Gravid v. 38 16 mars , 2012 den 21:21 #

    Hihi, så söta små godsaker! Dammsugare äter jag dock inte. 😛

    Ja, alltid tråkigt när det blir inställt. Men så är det…
    Usch då. Du får krya på dig gumman!
    Magen växer nog ska du se. Inte alltid så lätt att se på sig själv om den växer eller ej. Själv har jag tid hos min BM på tisdag. 🙂 Alltid lika kul!

    Kramar

  15. Emmy 16 mars , 2012 den 21:32 #

    När vi var på mello i Malmö delade de ut de små delicatobollarna. De hade precis lagom storlek. Visste inte att det även fanns dammsugare. Min son kommer bli överlycklig.

  16. Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik 16 mars , 2012 den 23:04 #

    Jaa de är riktigt bra faktiskt 😀 du borde gå inb på youtube och lyssna:)

  17. Trees mamma i London 16 mars , 2012 den 23:24 #

    Haha, gillar din jämförelse också 😉 Bilder är inte rättvisa när det häller nåt egenltigen! Om man inte vet i sig hur stora sakerna är. som typ en tesked och marabou kaka!
    Tack iallafall skulle jag säga 😀

  18. Patricia♔ 16 mars , 2012 den 23:44 #

    Vilka små sötsaker, de är ju helt perfekta när en i vanlig storlek blir för mycket. Dock är jag inget vidare förtjust i dem. Tycker det är för sött.

    Aha, då får du njuta av lite ledighet nu då. Hål tummarna för fint väder:)

    Kram

  19. Carro 16 mars , 2012 den 23:46 #

    Så himloa bra med små munsbitar, gilla!!

  20. Alexandra - kärlek på tallrik 17 mars , 2012 den 02:59 #

    Jag har smakat delicatobollarna i den här ministorleken och jag håller med om att de är precis lika goda som de stora – fast sötare att titta på (är inte allt som är mindre än originalstorleken sötare?) Dock lyckades jag ju äta alla fyra på en gång ändå, så någon nytta gjorde de väl inte egentligen…

  21. malin-helena 17 mars , 2012 den 13:47 #

    ååh, va söta! hihi.. jag gillar ju allt i miniformat. Hur många små söta godbitar är det i varje förpackning?
    Det kan ju bli lätt att man äter väldigt många om man får tag på de dessa om det är många i förpackningen. 😉 haha…

    Jag kan säga som så, om ALLA träningsformer, man är trött och slut och kroppen är framför allt chockad efter att man genomfört sitt första pass.
    Det har ju att göra med att varken hjärnan eller musklerna vet vad som kommer hända.
    Första passet kommer du nog vara otroligt slut de sista låtarna. Men det blir ju bara bättre. 🙂 Bara efter ett par ggr så kände jag hur mycket mer jag kunde lägga på när jag körde Indoor. Och det är ju väldigt roligt.

    Kram!

  22. Jasmine 18 mars , 2012 den 22:44 #

    Jag har smakat på de små dammsugarna och visst smakar de bra. Samtidigt älskar ju jag dammsugare, därför kan jag tycka att tre små inte räcker långt; jag trycker hellre i mig ett packet om sex stycken på egen hand. 😛

    Svar: Ja, visst är det ett stort steg att flytta – speciellt så långt hemifrån.
    Tack för din kommentar, roligt att du uppskattade inlägget.

    Åh, din tanke kring vad ytterligare en tatuering ska föreställa gillar jag. Det är en fin gest, en liten gåva till ditt barn

    Kram

Kommentera

