Pastasallad när våren närmar sig

16 Mar

Våren börjar närma sig med stormsteg och då äts sallader oftare. Jag har ju min favoritpastasallad som hängt med sen jag var i tonåren. Det är en pastasallad med pasta, avocado, feta, crabfish, gurka, tomat, paprika, oliver, svamp och min italienska vingrett!

Vill också passa på att tacka finaste Vivi för detta fina inlägget, det är verkligen bloggkärlek! Det är så underbart att man kan lära känna så fina tjejer och killar bara genom att blogga och svara på varandras kommentarer. Vivi är en av de tjejer jag verkligen är glad för att ha hittat och jag hoppas att vi någon gång ses! Hon håller ju i slutet av maj en bloggträff med massa fina tjejer som kommer men känner att det är lite för nära BF och vill inte riktigt ut och resa långt då.

11 svar to “Pastasallad när våren närmar sig”

  1. Johanna 16 mars , 2012 den 11:18 #

    tack så jättemycket 🙂

  2. Mathilde 16 mars , 2012 den 11:44 #

    Många som var sjukt snygga, synd bara att man inte har mer pengar. =D

  3. Josefine - En skärgårds dröm 16 mars , 2012 den 12:06 #

    Så roligt att lära känna folk genom bloggen! 🙂
    Ja det är ju så himla gott! Kan äta hur mycket som helst av det 🙂
    Ja absolut 😀

  4. Linda-Mamma till Alfred 16 mars , 2012 den 12:12 #

    NÄ man skall inte introducera sött för dem då de små inte har ngt sötbehov..så han får bärpuré medans vi äter tårta;)
    Skall nog som sagt försöka ge mig på o baka min första tårta i mitt liv..hehe..får se vad det blir;)
    Ikväll blir det fredagsgott!!

  5. Fina Frun 16 mars , 2012 den 12:14 #

    Håller med 🙂 Vivi verkar vara en underbart härlig tjej!

  6. Vivi 16 mars , 2012 den 12:33 #

    Vad snäll du är! Du behövde ju inte ge så mycket bloggkärlek tillbaks, det var inte det som var meningen, men jag tar tacksamt emot den 🙂 är jätteglad att jag ahr dig som bloggvän och får läsa din fina blogg varje dag 🙂

    Oh vad rolgit det måste vara att shoppa kläder sedan, köp ngt med öron, det blir aldrig fel ! ;P
    Förstår att det måste kännas skönt att komma upp till stockholm en vända också eftersom jag förstått att du längtar dit!
    Hoppas nu du får en riktigt bra helg! Det ska jag med försöka ha!
    Kram!

  7. Amy's piece of cake 16 mars , 2012 den 13:43 #

    Pastasallad är bara så gott och mycket somrigt!
    Är du större nu? Hur känns det? Kram!

    Sv: Visst är det olika och tur är väl det? Världen skulle se mycket konstig ut om alla hade exakt liknande behov och tycke! 🙂

  8. Helena 16 mars , 2012 den 15:13 #

    Pastasallad är alltid gott när det börjar bli lite varmare ute. Smidigt att fxa om man är många också. Jag är inte så förtjust i crabstick men det kan man lätt byta ut mot räkor eller kyckling. Nyfiken igen!!!…vad har du för kryddor i din italienska vingrett?

    Det är skönt att du tar det så när jag frågar:)) Den vita väskan är så fin att ha framåt sommaren och rymmer en hel del saker som man alltid lyckas dra med sig.
    Helgkramar till dig! =).

  9. Carro 16 mars , 2012 den 15:30 #

    Mumsigt!

  10. Anna 19 mars , 2012 den 11:33 #

    sv: Tackarrrr snygging !! : )

    Men herregud så gott… Det måste jag prova !!

  11. Lina S 19 mars , 2012 den 15:19 #

    Mm så gott! Och fräscht 🙂

Kommentera

