Lyxfrukost på Tre G

15 Mar

Imorse blev det en lyxfrukost med bästa S och en annan kollega S. Vi satte oss på fiket Tre G och avnjöt en riktigt god frukost. Hade egentligen tänkt göra det igår när jag kom av båten men blev inte av då jag fick gå av ensam.

Blev i a f en klassisk köttbullesmörgås med deras egengjorda rödbetssallad och varm choklad med vispgrädde, mumma! Såg också att de ska ha en minibröllopsmässa där på lördag, ska nog kika förbi och se vad där finns för vackra skapelser till tårtor och annat.

18 svar to “Lyxfrukost på Tre G”

  1. Petra 15 mars , 2012 den 16:36 #

    Åhh ser gott ut

    jag fann den jag fann glassen med stort G!! Du hade rätt den e tillbaka. Där ser du hur ofta jag köper pinnglass!! Den avnjöts nyss i ren lycka =)

  2. Carro 15 mars , 2012 den 16:45 #

    Men åååå, mums!

  3. Frida 15 mars , 2012 den 17:02 #

    Åh, mysigt!!

  4. Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik 15 mars , 2012 den 17:37 #

    Jaaa visst blir man!!:D

  5. Pernilla 15 mars , 2012 den 17:58 #

    Mums så gott det där såg ut =)

    Vilken hejjar du på i mästerkockarna då? Jag gillar Urban och Marco, men dem andra är också bra. Lär bli en spännande final när det väl är dags för det.

    Kram kram.

  6. Ann-Helen 15 mars , 2012 den 18:53 #

    Åh så smaskigt! Själv tog jag mig också en lyxfrukost idag. Fast hemma 😉 Mycket färsk frukt, juice, smörgås med mycket på och en stor kopp te.

    Ha en skön kväll!

  7. Helena 15 mars , 2012 den 18:56 #

    Mumsig den där mackan såg ut:) Jag har också varit och fikat på tre G nångång när jag varit i Karlskrona. Spännande det låter med bröllpsmässa. hoppas vi får se några bilder därifrån:D Kramar!

  8. cassie 15 mars , 2012 den 18:59 #

    SV: tack. Ja jag fick tag på dom och dom ställde nåra av dom frågor jag har svarat på tidigare och lite mer. Hon lät trevlig och snäll och sa ofta jag var gullig och sa mycket aww vad gullig du e xD Så e bara och vänta igen xD

  9. Thessan 15 mars , 2012 den 20:00 #

    Ja det är jätteroligt att få ideer och inspiration av andra =) Va gott det ser ut! av nån konstig anledning blir jag alltid så hungerig när jag läser din blogg =) hoppas du har en fin kväll.

  10. Maria 15 mars , 2012 den 20:27 #

    Både gott, mysigt och lyxigt!

  11. Mickan, Gravid v. 38 15 mars , 2012 den 20:46 #

    Åh, det såg ju verkligen ut som en lyxfrukost! 😀 Skulle gärna dricka chokladen. 😉

    Ja, visst är kläderna söta. 🙂
    Jag hittade täcken och EN kudde bland grejerna från när jag och syrran var små. Så de kommer att användas. Det ena täcket var dock av väldigt konstig storlek så ett sängtäcke + en sängkudde behöver jag fortfarande. Eller rättare sagt två sängkuddar eftersom jag har ett IKEA-set…

    Hur går det med magen din? 🙂
    Kramar

  12. Sandra 15 mars , 2012 den 20:58 #

    Åh men gud vad gott det där såg ut. MUMS!
    Haha ja det är verkligen kul att se sådana bilder, det stämmer ju så bra.

  13. Lisa - Kreativ bakning ♥ 15 mars , 2012 den 21:04 #

    sv: ja, dom är nog mina nya favoriter faktiskt!

    Åh vilken god frukost 😀

  14. Sofia 15 mars , 2012 den 21:21 #

    Mm gott! 🙂

  15. Hälsokick 16 mars , 2012 den 07:54 #

    Vardagslyx =)

  16. Anna 16 mars , 2012 den 07:54 #

    Ingen dålig frukost det där! Ser riktigt gott ut!

  17. Vivi 16 mars , 2012 den 09:28 #

    Gud så gott det ser ut, sådant borde man göra oftare, äta lyxfrukost.
    Jag ska iof äta en mumsig frukost på söndag då jag kommer vakna upp på rusthållergården med maken & svärmor. En liten försenad födelsedagspresent från maken.

    Bröllopsmässor är så himla roliga att gå på, det finns ju så mycket fint! Man behöver som sagt itne använda allt till ett bröllop det finns en massa inspiration i form av tårtor, blommor och annat 🙂

    Men hallå … du måste ju gå in och kika lite ju http://missvivis.bloggagratis.se/2012/03/13/7528587-bloggkarlek/ … det är till dig 🙂

    Hur går allt annars ? Hade ni fått tag på vagn och grejjen ? Känner ni er beredda ? Det är ju iof ett par månader kvar , men iaf.
    Kram!

  18. Åh det där såg riktigt gott ut det 🙂

Kommentera

