Hemma på land

14 Mar

Nu är jag hemma efter några dagar på sjön! Såna här dagar betyder oftast att man sover bort halva dagen för att man är så trött och sen har man sån energi att man genast sätter igång och tvättar och fixar. Jag har t o m slängt en massa kartonger!

Förstår att ni haft underbart vårväder i helgen, har allt läst flera kommentarer här och statusar på facebook om sol, utemöbler som kommit fram och glass. Nu hoppas jag att det håller i sig så jag kan få en gnutta av det innan det är dags för jobb igen till nästa helg!

13 svar to “Hemma på land”

  1. Pernilla 14 mars , 2012 den 16:57 #

    Tack tack vännen =) Är jätte nöjd med jackorna!!

    Underbart väder det är nu, man blir så glad och på bra humör.

    Ha det fint vännen, kram.

  2. Diana 14 mars , 2012 den 17:30 #

    Det är på gott och ont att ha intensiva jobbperioder och sen ledigt, i know.
    Vädret skulle vända här nere och bli lite kallare igen, men den som lever få se. 🙂

  3. kajsa 14 mars , 2012 den 18:27 #

    skönt att vara hemma igen =)

  4. carrå - mamma till Isabella och gravid 14 mars , 2012 den 19:34 #

    Ja det är verkligen jättehemskt. Ja det hoppas jag med av hela mitt hjärta, men det går åt rätt håll i alla fall!

    Ja jag får leta våffelsällkap! 😀

  5. Tack tack det var gulligt sagt. Skönt att vara hemma igen 🙂

  6. Sandra- Med Pojke I Magen 14 mars , 2012 den 20:54 #

    Välkommen tillbaka 😀

    SV
    Nää jag orkade ju inte plantera om de så de blev ingenting av kiwisarna.. Så jag hoppas på mer tur denna gång 😀

    Har du fått några gravidkrämpor än?

  7. Siri - My Fashion View. 14 mars , 2012 den 21:41 #

    Mysigt med en tur på sjön 🙂

    sv: Ja men precis – ett perfekt sätt att starta dagen på 🙂 Kram

  8. Thessan 14 mars , 2012 den 21:50 #

    Tack! Välkommen hem =)

  9. Sandra 14 mars , 2012 den 23:49 #

    Verkligen härligt väder nu, helt underbart.

    Ja det är riktigt gott med grönsaker & dippa! Bra tisdagsmys.

  10. Nadja 15 mars , 2012 den 07:19 #

    Ja fast önskar nästan att jag hade shoppat mer. =)
    Jo snön är borta och våren är på g. =) Ihelgen var jag på ullared, tvättade och mycket annat. =)

    Hur går det med bebben? =)

    kram

  11. Marcus Å 15 mars , 2012 den 07:40 #

    Vad ska du hitta på för spännande i dag då? 🙂
    Kram

  12. Petra 15 mars , 2012 den 08:33 #

    Välkommen hem
    Ha en bra dag sovandes eller vaken 😉

  13. Patricia♔ 15 mars , 2012 den 19:51 #

    Ja, dock tyckte jag att mycket på hennes sida var ganska så dyrt, men det är väl ofta så. Hon lär nog sälja mycket i alla fall.

    Oj, ska du till sjöss i helgen igen.

    kram

Kommentera

